مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

پاکسازی برچسب های تبلیغاتی هزینه هنگفتی به شهر تحمیل می کند

خبرگزاری پانا:مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: پاکسازی برچسب های تبلیغاتی که بر روی در و دیوار شهر نصب می شود هزینه هنگفتی را به مدیریت شهری تحمیل می کند.

کد مطلب: ۲۹۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،جمال کامیاب، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان این مطلب اظهار کرد: سازمان زیباسازی اقدامات زیادی را برای فرهنگ سازی در این زمینه انجام داده است با این حال شهر تهران همچنان با معضل نصب برچسب های غیرمجاز و تبلیغاتی مواجه است که علاوه بر هزینه گزافی که به شهرداری وارد می کند، شهروندان را نیز دچار مشکل می کند.
وی با بیان اینکه نشست های تخصصی با اصناف مربوطه برگزار شده است، افزود: اما همچنان بحث پاکسازی توسط مناطق و بخش اجرای احکام سازمان زیباسازی انجام می شود.

کامیاب با اشاره به حجم بالای نصب برچسب های تبلیغاتی بر روی دیوارهای شهر گفت: میزان مجازاتی که در نظر گرفته شده پیشگیرانه نیست. به همین دلیل هم این روند همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه آیین نامه پیرایش شهری به مناطق ابلاغ شده است، تصریح کرد: پاکسازی برچسب های غیرمجاز تبلیغاتی یکی از مباحث این آیین نامه است.

کامیاب خاطرنشان کرد: البته دربحث پیرایش شهری و حذف زوائد بصری نیازمند مشارکت مردم هستیم.

وی تاکید کرد: زوائد بصری مانند آنتن ها، کانال های کولر، برچسب ها و... چهره شهر را نازیبا می کند که با حذف این زوائد می توان تا حد زیادی از اغتشاشات بصری شهر کاست و چهره تهران را بهتر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار