زمینه حضور روحانیون در آموزش و پرورش فراهم تر گردد

خبرگزاری پانا :نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: همکاری دو نهاد آموزش و پرورش و حوزه می تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد و با وجود روحانیون فاضل و عالم باید بستر استفاده از این افراد در مدارس بیش از گذشته فراهم شود.

کد مطلب: ۲۹۷۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،آیت الله باریک بین، امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، گفت: همکاری روحانیون حوزه علمیه با آموزش و پرورش در استان روند مطلوبی دارد و تداوم و تقویت این روند به تربیت اصولی دانش آموزان کمک موثری خواهد کرد .

نماینده ولی فقیه در قزوین افزود: همکاری دو نهاد مهم آموزش و پرورش و حوزه علمیه می تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد و با وجود روحانیون فاضل و عالم باید بستر استفاده از این افراد در مدارس بیش از گذشته فراهم شود .

وی اظهار کرد: خوشبختانه ریاست آموزش و پرورش استان تعامل بسیار خوبی با حوزه دارد و تاکنون هم از ظرفیت روحانیون استفاده مطلوبی کرده اند، اما به دلیل گستردگی کار لازم است این بخش تقویت شود .

آیت الله باریک بین خاطرنشان کرد: حضور مسئولین کشوری در استان ها می تواند مشکلات مردم را با سرعت بیشتری برطرف کرده و انگیزه کارکنان را برای خدمت بیشتر کند.

*استقبال خانواده های دانش آموزان از حضور روحانیون در مدارس

حجت الاسلام والمسلمین ملکی، نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد وخاطره شهدا، گفت: امنیت و آسایش موجود در جمهوری اسلامی مرهون رشادت های شهدا به ویژه 5 هزار شهید روحانی و 36 هزار دانش آموز و 5 هزار شهید فرهنگی است که باید همیشه یاد وخاطره آنها را گرامی بداریم.

وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش و حوزه، تصریح کرد: این دو نهاد همچون دو بازوی توانمند تلقی می شوند که با توسعه همکاری آنها می توان به موفقیت ها کمک کرد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش ابراز داشت: خوشبختانه امروز همکاری این دو نهاد در عرصه های مختلف دینی و تربیتی در زمینه اعزام مبلغ و مبلغه به مدارس جدی است و مورد استقبال خانواده های دانش آموزان قرار گرفته است.

برپایه این گزارش، تشکیل کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان قزوین، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، حضور در مزار شهدا و زیارت امام زاده حسین(ع)، شرکت در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از دبیرستان نمونه دولتی شبانه روزی دخترانه اندیشه سبز و شرکت در همایش روحانیون اعزامی به مدارس از جمله برنامه های سفر مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به استان قزوین می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار