لیگ آزادگان – هفته یازدهم /

اولین شکست وینگو بگوویچ / فولاد قهرمان نیم فصل شد

خبرگزاری پانا: آخرین هفته از نیم فصل اول لیگ دسته اول فوتبال ایران با قهرمانی فولاد اهواز و مس رفسنجان با 3 امتیاز اختلاف به پایان رسید.

کد مطلب: ۲۹۵۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، فولاد اهواز در جنگ گرم صدرنشینی و قهرمانی نیم فصل توانست با پیروزی پر گل مقابل نفت و گاز گچساران قهرمان نیم فصل شود. اما اتفاق مهم در کنار قهرمانی فولاد در نیم فصل، رسیدن ایران جوان به استقلال اهواز بود. شکست آبی های اهواز مقابل فجر و برتری ایران جوان نماینده بوشهر را را هم امتیاز با استقلال کرد تا حالا آنها نیم فصل دوم را امیدوارانه تر از قبل پیگری کنند.

اما بزرگترین اتفاق در بازی های پایان نیم فصل گروه ب اولین شکست وینگو بگوویچ با مس رفسنجان در این فصل بود، مسی ها در تهران باختند و نفت آبادان در خانه سه امتیاز گرفت تا اقتدار وینگو از بین برود و اختلاف مس با تیم دوم جدول به 3 امتیاز برسد. اما دیگر مدعیان این گروه یعنی پاس و سیاه جامگان با تساوی از زمین بیرون آمدند، آنها هر چند با این یک امتیاز اختلافشان را کمی با صدر نزدیک تر دیدند اما حالا نفت آبادان را با 2 امتیاز بیشتر بالای سر خود می بینند. اتفاقی که به نظر می رسد بازی های این گروه را جذاب تر از قبل کند.

برنامه بازی های گروه الف

آلومینیوم یک - مس کرمان صفر

فجر سپاسی یک - استقلال اهواز صفر

نساجی یک - گیتی پسند یک

شهرداری اردبیل یک - نیروی زمینی صفر

فولاد اهواز 5 - نفت و گاز گچساران یک

ایران جوان بوشهر یک - تربیت نوین یزد صفر

برنامه بازی های گروه ب

اتکا گرگان یک - راهیان کرمانشاه صفر

داماش گیلان یک - سیاه جامگان یک

پارسه تهران یک - مس رفسنجان صفر

گل گهر سیرجان 2 - شهرداری تبریز صفر

فولاد یزد یک - پاس همدان یک

نفت آبادان 2 - شهرداری بندرعباس یک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار