استاندار اردبیل :

بیمارستان ترومای اردبیل باید تا دو ماه آینده تکمیل شود

خبرگزاری پانا:استاندار اردبیل گفت : بیمارستان ترومای اردبیل باید تا دوماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری گردد.

کد مطلب: ۲۹۳۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجیدخدابخش که در جریان بازدید از روند اجرایی این پروژه سخن می گفت افزود : بیمارستان سوانح و سوختگی که یکی از نیازهای اولویت دار استان در بخش درمان است مدتی طولانی راکد مانده بود که خوشبختانه با پیگیری های انجام یافته مجددا فعال شده است.
وی با اشاره به این که با افتتاح و به بهره برداری رسیدن این بیمارستان ، گشایش محسوسی در خدمت رسانی به بیماران منطقه ایجاد خواهد شد از اختصاص 80 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این بیمارستان در حال احداث خبر داد و تصریح نمود : پیشرفت فیزیکی این پروژه که عملیات اجرایی آن از سال 86 در 14500 مترمربع زیربنا و با ظرفیت 120 تخت خواب آغاز گردیده هم اینک به حدود 79 درصد رسیده است.
استاندار اردبیل هم چنین در بازدید از مراحل اجرایی مجتمع فرهنگی ، هنری اردبیل بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی آن تاکید کرد و گفت : بیش از 41 میلیار ریال اعتبار برای این پروژه که هم اکنون از حدود 32 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است تخصیص یافته که با راه اندازی آن بخش عمده ای از نیاز موجود به فضاهای فرهنگی ، هنری در منطقه مرتفع خواهد شد.
نایب رییس شورای فرهنگ عمومی استان در ادامه سخنان خود به صبغه فرهنگی کهن شهر تاریخی اردبیل اشاره کرد و گفت : امیدواریم با همت اصحاب هنر و نام آوران عرصه بی کران فرهنگ این مجموعه پس از افتتاح به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار