استان چهارمحال و بختیاری:

سامانه پرداخت الکترونیکی قبوض برق 1521

خبرگزاری پانا:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور سهولت در پرداخت قبوض مشترکان برق و در راستای توسعه دولت الکترونیک و طرح تکریم ارباب رجوع سامانه پرداخت الکترونیکی 1521 در این شرکت راه اندازی شد.

کد مطلب: ۲۹۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مهندس سید روزبه هاشمی دهکردی افزود: با راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی، مشترکان برق قادر خواهند بود در شبانه روز، هزینه برق مصرفی خود را با استفاده از تلفن ثابت و همراه از طریق سامانه الکترونیکی 1521پرداخت کنند.
مهندس هاشمی گفت : کاهش ترددهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا و صرفه جویی در مصرف سوخت را از مزیت های عمومی پرداخت غیرحضوری برشمرد و گفت: سهولت در پرداخت، ضریب اطمینان بالا، بی نیازی مشترکین به بانک، اینترنت یا دستگاه پایانه فروش و همچنین ، دریافت آخرین بدهی مشترک از دیگر مزایای این سامانه بشمار می رود.
وی تاکید کرد: از همه مشترکین تقاضا می‌شود قبض خود را به صورت غیرحضوری واریز کنند چراکه این امر سبب تسریع در پرداخت خواهد بود و همچنین سبب می‌شود که اطلاعات قبوض پرداختی سریع‌تر در اختیار این شرکت قرار گرفته و در پرونده مشترک ثبت شود و از بدهی آنها کسرگردد .
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری به ویژگی‌های منحصر به فرد سامانه 1521 اشاره کرد و افزود: در این سامانه مشترکین طی تماس تلفنی توسط تلفن ثابت شهری و یا تلفن همراه تنها با داشتن کارت بانکی عضو شتاب از یکی از بانک‌های سراسر کشور و وارد کردن شناسه قبض موفق به گرفتن آخرین بدهی بهای برق خود شده و در صورت تمایل می‌توانند با وارد کردن شماره کارت بانکی و رمز دوم کارت خود به پرداخت مبلغ قبض اقدام کنند.
مهندس هاشمی اضافه کرد: در این سامانه با اولین تماس ، شماره تلفن مشترک ذخیره و با وارد کردن شناسه قبض و شماره کارت اعتباری، امکان پرداخت تلفنی فراهم شده و در تماس های بعدی نیازی به وارد کردن شناسه قبض و شماره کارت اعتباری نخواهد بود.
گفتنی است، در آینده‌ای نزدیک امکان اعلام بدهی قبض جدید صادر شده برای شماره تلفن‌هایی که یک بار با این سامانه ارتباط برقرار کرده‌اند و یا اعلام وصول بهای برق پرداخت شده توسط مشترک، اطلاعیه بدهی پرداخت نشده در موعد مقرر و شمول قطع و سایر اطلاع‌رسانی‌های ضروری نیز فراهم می‌شود.
استان چهارمحال و بختیاری با جمعیت بیش از 900 هزارنفر به بیش از 310 هزار مشترک در بخش های خانگی ،صنعتی ، عمومی ،کشاورزی و تجاری خدمات رسانی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار