طرح قبوض الکترونیکی از مهر ماه در اردبیل عملیاتی می‌شود‌

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل گفت: از ابتدای مهرماه امسال تمامی قبوض کاغذی از چرخه شرکت توزیع برق این استان حذف می‌شود.

کد مطلب: ۹۵۳۱۸۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح قبوض الکترونیکی از مهر ماه در اردبیل عملیاتی می‌شود‌

حسن محمدی،مدیرعامل شرکت توزیع برق اردبیل اظهار داشت: از ابتدای مهرماه امسال تمامی قبوض کاغذی از چرخه شرکت توزیع برق این استان حذف و براساس بخشنامه‌های ابلاغی از وزرات نیرو و شرکت توانیر بعد از این قبض کاغذی برق حذف و صورتحساب برق مصرفی فقط از طریق پیامک برای مشترکان استان ارسال خواهد شد.

او با بیان اینکه تاکنون 86 درصد مشترکین در استان شماره موبایل خود را وارد سیستم برای دریافت پیامک کرده‌اند، افزود: انتظار می‌رود سایر مشترکین نیز در مدت باقی مانده نسبت به اعلام شماره موبایل خود به شرکت توزیع نیروی برق استان اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گفت: تمامی مراکز دولتی و عمومی مانند ادارات، مدارس، مساجد، مراکز نظامی و انتظامی و مراکز بهداشتی نیز باید مدیر مربوطه یا کارپرداز خود را موظف به دریافت قبوض برق مصرفی به صورت پیامک کنند.

محمدی افزود: مشترکان می‌توانند از طریق ارسال شماره اشتراک هشت رقمی قبوض با تلفن همراه خود به شماره 10000451121 و مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان و یا با اعلام شماره تلفن همراه خود به ماموران قرائت کنتور این شرکت و نیز با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به ثبت شماره تلفن همراه ودریافت قبوض برق مصرفی به صورت پیامک اقدام کنند.

او بیان کرد: صاحب تلفن همراهی که آخرین پیامک را ارسال کرده به عنوان مشترک، مشتری و مصرف کننده برق از سوی این شرکت شناخته می‌شود و موظف است هزینه قبوض برق مصرفی را در اسرع وقت پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با بیان اینکه در مجتمع‌های مسکونی که کنتور برق به صورت مشترک استفاده می‌شود مدیر ساختمان می تواند نسبت به دریافت قبوض برق به صورت پیامک اقدام کند اظهار کرد: مشترکین در صورت نیاز می‌توانند با مراجعه به سامانه غیرحضوری این شرکت پرینت قبوض برق مصرفی کنتور مورد نظر را دریافت کنند.

محمدی گفت: در زیر قبوض ارسالی این شرکت به صورت پیامک به مشترکین لینکی قرار داده شده که مشترکین می توانند با کلیک روی آن و با استفاده از تمامی کارت‌های بانکی عضو شتاب نسبت به پرداخت قبوض برق مصرفی خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار