باغملک پتانسیل بسیار خوبی برای کارافرینی دارد

خبرگزاری پانا: جلسه کارآفرینی و اشتغال بخشداران با حضور نماینده استانداری، فرماندارشهرستان و رییس اداره سوادآموزی باغملک با دهیاران وبخشداران شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۲۹۰۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، جلسه کارآفرینی و اشتغال بخشداران با حضور نماینده استانداری، فرماندارشهرستان و رییس اداره سوادآموزی باغملک با دهیاران وبخشداران شهرستان برگزارشد.
دراین جلسه که در تالار اجتماعات فردوسی برگزار شد پس از سخنرانی مومن زاده در خصوص اشتغال زایی و کارآفرینی در شهرستان باغملک، یاسر زکوی رییس نهضت سوادآموزی ضمن خیر مقدم و تقدیر از دهیاران و بخشداران به اهمیت موضوع سوادآموزی اشاره کرد و گفت طرح باسوادکردن افراد 10تا 49سال دراولویت کار اداره قرار داشته که در این راستا بدون شک همکاری و هم اندیشی تمام ادارات و مسئولین به خصوص دهیاران وبخشداران را می طلبد.
وی ضمن تشریح موضوع آموزش فرد به فرد به تاثیر آن در زندگی افراد اشاره کرد وگفت سوادآموزی مخصوصا اگر با همکاری افراد خانواده باشد بهترین مشوق برای عادت دادن فرزندان به مطالعه می شودو همین طور برنامه ریزی بهتر در زندگی در کنار آن پیشرفت اقتصادی مطلوب تر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار