رئیس اداره استعدادهای درخشان:

تحقق کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان مستلزم توجه ویژه است

یزد ( پانا) - نشست رئیس اداره استعدادهای درخشان با رابطین پژوهشی دبیرستان‌های دخترانه و پسرانه دوره اول و دوم در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان شهید صدوقی دوره اول ناحیه ۲ یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تحقق کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان مستلزم توجه ویژه است

رئیس اداره استعدادهای درخشان در نشستی که با رابطین پژوهشی دبیرستانهای پسرانه و دخترانه دوره اول و دوم در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان دوره اول شهید صدوقی ناحیه ۲ یزد برگزار شد، گفت: رویکرد جدید اداره استعدادهای درخشان لزوم توجه به توسعه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان می باشد.

شهناز هاتفی تشکیل ستاد کارآفرینی، برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه، بازدید از کارخانه‌ها و مراکز صنعتی و در نهایت برپایی بازارچه کارآفرینی در اسفند را از برنامه‌های ویژه این طرح دانست.

وی تاکید کرد: تبدیل نظام آموزشی کشور به نظام کارآفرینی، مهارت آموزی و راه اندازی کسب وکار؛ اصلی‌ترین نیاز بازار کار است و باید مهارتهای تولید ثروت افزایش یابد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اظهار داشت: با توجه به وجود دانش آموزان مستعد و علاقمند در سمپاد؛ فراهم کردن شرایط لازم و کافی به منظور تقویت و پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی این دانش اموزان؛ مستلزم همت، همکاری و همراهی رابطین پژوهشی می باشد.

وی در این نشست؛ همکاری رابطین پژوهشی در برگزاری بهتر المپیادها و همچنین زمان، مکان و شرایط برگزاری 3 کارسوق (چهارمین کارسوق قطبی علوم اعصاب شناختی، دومین دوره کارسوق مهندسی ژنتیک و کارسوق قطبی لیزر فتونیک) در سال جاری را بیان کرد.

گفتنی است: دومین دوره کارسوق مهندسی ژنتیک 22 و 23 آذر به میزبانی اداره استعدادهای درخشان در یزد برگزار خواهد شد.

همچنین یاسر جعفری، کارشناس پژوهشی اداره استعدادهای درخشان، نکات لازم و ضروری پیرامون برگزاری بهتر المپیادها و برنامه ریزی پیرامون آن را متذکر شد.

لازم به ذکر است: در پایان این نشست؛ رئیس خبرگزاری پانا یزد، محمد علی سلیم پور، نیز آمادگی سازمان دانش آموزی در خصوص برگزاری کلاس خبرنویسی و عکاسی خبری ویژه دانش آموزان مستعد و علاقمند به منظور تقویت مهارت آموزی و راه اندازی کسب و کار دانش آموزان را اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار