جلسه هماهنگی با داوران مسابقات قرآنی شهرستان گرمسار برگزار شد

خبرگزاری پانا: کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره ‌اوقاف ‌و امورخیریه ‌گرمسار از تشکیل جلسه هماهنگی با داوران مسابقات قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۲۸۷۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان و به نقل از روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی ‌اداره کل ‌اوقاف ‌و امور خیریه‌ استان‌ سمنان، حجت الاسلام رضا نفری گفت‌: جلسه توجیهی و هماهنگی با هیئت داوران مسابقات قرآنی شهرستان گرمسار برگزار شد.

در این جلسه که در محل اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گرمساربرگزار شد، پیرامون آیین نامه و شیوه برگزاری مسابقات صحبت شد.

نفری ضمن تقدیر و تشکر از حضور داوران در این جلسه گفت‌: در مسابقات امسال با توجه به استقبال گسترده شرکت کنندگان در شهرستان گرمسار، کار سختی در پیش داریم و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند بتوانیم این مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

در ادامه داوران محترم نقطه نظرات و دیدگاه های خود را جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات بیان کردند.

مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در آستان مقدس امامزاده علی اکبر(ع) شهرستان آرادان برگزار می شود.

لازم به ذکر است جلسه هماهنگی با دوران مسابقات قرآنی شهرستان گرمسار با حضور کارشناس فرهنگی و قرآنی اداره اوقاف وامورخیریه گرمسار و داوران مسابقات قرآنی این شهرستان تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار