مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ شهر تهران خبرداد:

فعالیت های فرهنگی، پرورشی و تربیتی در اولویت کارها قرار دارد

خبرگزاری پانا:مدیر منطقه که در جمع مدیران مدارس ابتدایی غیردولتی سخن می گفت، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش بهترین بستر برای فرهنگ سازی است.

کد مطلب: ۲۸۵۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، پری سیما سادات ماجدی مدیر آموزش و پرورش منطقه 3 شهر تهران با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در فرهنگ سازی، مبارزه با جنگ نرم و تربیت نسل آینده ایران اسلامی گفت: نظام تعلیم و تربیت در حوزه فرهنگی و تربیتی نقش غیرقابل انکاری دارد.
وی آموزش و پرورش را بستری مناسب برای فرهنگ سازی دانست و افزود: سازمان های مختلف برای پیشبرد اهداف آموزشی خود نیازمند آموزش و پرورش هستند.
پری سیما سادات ماجدی گفت: انجام وظیفه در نظام اسلامی از نعمات خداوندی است و باید شکرگزار آن باشیم. وی با اشاره به این نکته که فعالیت های فرهنگی، پرورشی و تربیتی در اولویت کارها قرار دارد، افزود: توجه به نیاز دانش آموزان امروز، تعامل سازنده با آنها و استفاده از روشهای نوین تربیت با توجه به پیشرفت های علمی موجود را از ضروریات نظام تعلیم و تربیت دانست.
مدیر منطقه طرح بالندگی را طرحی کارا، برای یادآوری دانش مدیران خواند و اضافه کرد: این طرح به زودی با حضور مدیر کل شهر تهران در مدارس دولتی اجرا خواهد شد، البته در صدد هستیم که این طرح در مدارس غیردولتی نیز اجرا شود.
ماجدی در ادامه بر رعایت قانون، معیارهای ایمنی، بازبینی سیستم گرمایشی، سلامت و بهداشت دانش آموزان، سلامت فضای فیزیکی مدارس تاکید کرد.
وی حضور مشاوره تربیتی در کنار مدیر مدرسه را الزامی دانست و گفت: باید دانش آموزان را طوری پرورش دهیم که در تمام ابعاد علمی، فرهنگی، تربیتی، عاطفی و ... رشد کرده باشد.
مدیر منطقه در پایان به سئوالات حاضرین پاسخ گفت.
گفتنی است همایش مدیران مدارس ابتدایی دولتی روز سه شنبه در مرکز هم اندیشی برهان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار