معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

پارک موزه دفاع مقدس، از ارزنده‌ترین آثار معماری در حوزه دفاع‌مقدس است

خبرگزاری پانا:معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، گفت: با بهره‌برداری از پارک موزه دفاع مقدس که ایده آن، برای نخستین بار در کشور، در شهر تبریز مطرح شده است، شهر تبریز صاحب یکی از ارزنده‌ترین آثار معماری در حوزه دفاع‌مقدس خواهد شد.

کد مطلب: ۲۸۰۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محبوب عبداله‌پور تصریح کرد: کتابخانه و موزه دفاع مقدس به شکل ۸ وجهی، برگرفته از معماری اسلامی بوده و از این رو، یکی از کم نظیر‌ترین پروژه‌های کشور محسوب می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اضافه کرد: زیربنای این مجموعه بزرگ 5 هزار و 600 متر مربع است که برای احداث آن 250 میلیارد ریال هزینه شده است و نهادهایی مانند بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در احداث آن مشارکت دارند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر امکانات این پارک می توان به یک باب پارکینگ با ظرفیت ۱۵۰ دستگاه خودرو، سالن اجتماعات ۴۸۰ نفره، رواقهای حکاکی شده با آیات قرآنی به همراه مفاهیم دفاع مقدس جهت استفاده درنمای ساختمان موزه، دو آبنما، احداث سردرب ورودی از طرف خیابان استاد معین، مسیر ویژه معلولین و جانبازان برای دسترسی آسان به ساختمان موزه، اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار