مدیر‌کل مدیریت بحران استان اردبیل:

ساختمان مدیریت بحران شهرستان خلخال تکمیل می‌شود

خبرگزاری پانا:مدیر‌کل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: ساختمان مدیریت بحران شهرستان خلخال تکمیل می‌شود.

کد مطلب: ۲۸۰۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی اسلامی در بازدید از پروژه‌های مدیریت بحران شهرستان خلخال و سدهای در دست ساخت جهاد کشاورزی در روستاهای طولش و روستای «بلیل» از اختصاص 500 میلیون تومان برای تکمیل ساختمان مدیریت بحران در بلوار آزادگان خلخال خبر داد.

وی با اشاره به نیاز اصلی شهرستان برای انبار اقلام و وسایل مدیریت بحران در مقابله با بحران در شهرستان خلخال گفت: در کمتر از یک ماه کارخانه ساخت قطعات بتنی از سوله ساختمان نیمه‌تمام خلخال خارج و در مکان دیگری استقرار خواهد یافت تا این ساختمان طبق نقشه و اصول مهندسی عمران مدیریت بحران تکمیل شود.

مدیر‌کل مدیریت بحران استان اردبیل در خصوص سد‌های معیشتی در دست ساخت نیز افزود: سعی شود مدیران هر دستگاه نسبت به پروژه مدیریت بحران دستگاه‌ اجرایی خود پیگیری لازم را در خصوص جذب اعتبارات و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تمامی توان خود را به کار گیرد.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در نشست مشترک با مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل با اشاره به خسارات وارد شده به خلخال در حوزه کشاورزی بیان کرد: هم اکنون در شهرستان خلخال در بحث مدیریت بحران بیش از 50 پروژه با اعتبار بالغ بر 9 میلیارد و 805 میلیون تومان در حال اجراست.

مهدی احمدی عنوان کرد: پروژه‌های مدیریت بحران شهرستان خلخال در قالب پروژه‌های آبرسانی، استخرهای معیشتی در روستاها و پروژه‌های‌ آب و فاضلاب شهری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار