بازارچه کارآفرینی دانش آموزان در خلخال راه اندازی شد

اردبیل (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلخال : بازارچه کارآفرینی دانش آموزان بمناسبت گرامیداشت دهه فجر در 30 مدرسه شهر خلخال راه اندازی شد.

کد مطلب: ۸۹۰۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه کارآفرینی دانش آموزان در خلخال راه اندازی شد

سخاوت بیرامی در آیین افتتاح بازارچه دبیرستان دخترانه حضرت معصومه گفت : اجرای برنامه های جشنواره ملی خوارزمی و ارتقای مهارت کسب و کار دانش آموزان از اهداف اجرای این طرح است .
او افزود: در این بازاچه ها آثار هنری و صنایع دستی ، غذاهای پخت شده ، گیاهان دارویی ، عروسک های دست ساخت ، تابلو ، گلیم ، فرش های کوچک ، ملیله دوزی ، انواع ترشی محلی ، گل و گیاه ، سفال ، زیور آلات دست ساز و ده ها هنر دستی دانش آموزان در غرفه های مختلف در معرض نمایش و فروش گذاشته شده است .
مدیر آموزش و پرورش خلخال اظهار داشت: صنایع دستی و هنرهای آشپزی دانش آموزان در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز در معرض نمایش گذاشته خواهد شد .
بیرامی از برنامه ریزی برای اجرای بیش از 100 برنامه فرهنگی ، هنری ، بصیرتی ، آموزشی و برنامه های یادآوری روزهای پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان در دهه فجر در مدارس شهری و روستایی این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری جشن 40 سالگی انقلاب برنامه های امسال این دهه با رویکرد جدیدی اجرا می شود .
شهرستان خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار