عضو شورای شهر محلات:

قیمت گذاری در بازار روز خارج از وظایف شهرداری است

خبرگزاری پانا:عضو شورای شهر محلات با اشاره به خارج از حوزه وظیفه بودن کار قیمت گذاری در بازار روز محلات از سوی این نهاد گفت: تنها احداث بازار روز بر عهده شهرداری می باشد.

کد مطلب: ۲۷۹۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، قاسم رییس اکبری در نشست پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر با مردم منطقه بازار محلات با بیان این مطلب و در پاسخ یکی از شهروندان افزود:احداث بازار روز از وظایف شهرداری است و ایجاد بازار روز محلات نیز در همین راستا انجام شده است.

وی ادامه داد:این بازار هم اکنون زیر نظر شهرداری اداره می شود و اداره صنعت، معدن و تجارت نیز در حوزه قیمت گذاری بازار نظارت دارد.

عضو شورای شهر محلات بیان کرد: بار مراجعین به بازار روز محلات بسیار بالاست و تاسیس بازار هم با هدف حمایت از مردم شهر صورت گرفته است.

رئیس اکبری اظهار داشت: حضور افراد بومی شهر در این بازار نیز هیچ منعی ندارد و تمامی افراد علاقفه مند می توانند در دوشنبه بازار محلات شرکت نمایند.

قاسم رییس اکبری در پاسخ به یکی از شهروندان ساکن در بازار در خصوص اینکه هم اکنون بازار محلات با مشکلاتی همچون تردد وسایل نقلیه،قطع و وصل برق، قطع آب و مشکلات دیگری دست و پنجه نرم می کند و باید برای رفع این مشکلات چاره ای اندیشیده شود اظهار داشت: با پیگیری های به عمل آمده دیگر قطعی برق در بازار به طور مرتب اتفاق نمی افتد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور افزایش امنیت در بازار نیز پیشنهاد نصب دوربین در این مکان ارائه شده است که در صورت موافقت مسئولان این کار اجرایی خواهد شد.

عضو شورای شهر محلات تصریح کرد: تصمیم داریم تا به منظور افزایش نور بازار محلات هم در آینده ای نزدیک اقداماتی را انجام دهیم تا مشکل کمبود نور در بازار نیز رفع شود.

رییس اکبری در پاسخ به سوال یکی دیگر از شهروندان محلاتی در خصوص وضعیت حمام عمومی شهر خاطرنشان کرد:این حمام به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی افزود:طی جلسه ای که با رییس سازمان آب و فاضلاب برگزار نمودیم مقرر شد پس از اتصال فاضلاب حمام عمومی جنب مسجد القائم به فاضلاب شهری این حمام راه اندازی شود.

شهردار محلات نیز گفت:بازار با اقدامات انجام شده از حالت اولیه خود خارج شده است و وضع بسیار بهتری پیدا کرده است.

جلال آقارضایی تصریح کرد:ترجیح می دهم در خصوص وجود مشکلات بازار در حضور مسئولان ادارات خدماتی شهر صحبت کنم تا بتوان این معضلات را به صورت موشکافانه بررسی و حل نمود.

وی در پاسخ به گلایه یکی از شهروندان در زمینه کمبود فضای سبز مناسب در بازار بیان کرد: نگه داری از فضای سبز محلی که روزانه هزاران تردد از ان انجام می شود سخت تر از دیگر نقاط شهر است و نمونه این موضوع کاشت گل در بازار و از بین رفن آن در مدت زمانی کوتاه پس از کاشت بود.

شهردار محلات عنوان کرد:تا زمانی که شهرداری و شورا حمایت مردم را به دنبال نداشته باشند انجام بهترین کارها نیز بی ثمر است و به کمک کسبه بازار برای پیشبرد بهتر طرح ها نیازمند هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار