مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان خبر داد

مردم با مراجعه به پورتال ثبت شرکتها از سواستفاده سودجویان جلوگیری کنند

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان بر لزوم مراجعه بدون واسطه مردم به سامانه ثبت شرکت ها جهت ثبت تقاضای خود تاکید نمود.

کد مطلب: ۲۷۹۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا رضا طالبی زاده با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری ثبت شرکت ها از طریق پورتال ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir از مردم خواست بدون واسطه و از طریق پورتال مذکور نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند تا زمینه سوء استفاده افراد سود جو که با استفاده از نا آگاهی مردم در این زمینه فعالیت می کنند از میان برود.

وی افزود: اقدام به ثبت از طریق سامانه هزینه اندکی دارد و اگر متقاضیان خودشان به صورت مستقیم و از طریق پورتال اقدام به ثبت شرکت نمایند کار آنها سریع تر و با هزینه کمتری انجام خواهد گرفت.

طالبی زاده در ادامه گفت: طی شش ماهه اول امسال تعداد 589 شرکت در استان کرمان از این طریق به ثبت رسیده که از این تعداد 368 شرکت مربوط به شهرستان کرمان بوده و در همین مدت تعداد 3717 مورد تغییرات شرکتها صورت گرفته که تعدا 2828 مورد مربوط به شهرستان کرمان بوده است.

وی ادامه داد: تمامی اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک برای کاهش و یا حذف مراجعات مستقیم به ادارات ثبت از طریق الکترونیکی کردن امور و جهت حذف واسطه ها و ارتقاء سلامت اداری صورت گرفته است و امیدواریم با همکاری مردم دست واسطه ها از ادارات ثبت کوتاه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار