رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس:

المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس شاهد فارس برگزار شد

خبرگزاری پانا: رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای مدارس شاهد فارس برگزار شد.

کد مطلب: ۲۷۸۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علیرضا مختاری گفت: همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی در مدارس شاهد استان، المپیاد ورزشی درون مدرسه ای برگزار شد

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد علاقه در دانش آموزان و کشف استعداد و هدایت آنان در رشته های ورزشی مورد علاقه دانش آموزان بیان نمود.

وی افزود: ایجاد حس رقابت و همکاری برای داشتن مدرسه ای سالم و با نشاط و ایجاد انگیزه از دیگر اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه ای می باشد .

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس گفت: اجرای ورزش صبحگاهی با شعارها و پیامهای سلامتی وبرگزاری نمایشگاه های دست ساخته های ورزشی دانش آموزان ،از دیگر فعالیتهای مدارس شاهد در هفته تربیت بدنی بود .

وی گفت :با توجه به اهمیت و اثرمثبت ورزش در زندگی فردی و اجتماعی . توسعه و ترویج ورزش در خانواده ها و هدایت جامعه بسوی ورزش های همگانی مورد تاکید است.

مختاری گفت :ورزش در پیشگیری از بیماریها و سلامت روان موثر است ودر جهت رسیدن به بالاترین سطح سلامتی در جامعه باید برنامه ریزی شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار