تشکیل ستاد مدیریت بحران در آموزش وپرورش شهرستان ورامین

خبرگزاری پانا :با هدف پیشگیری ومقابله با حوادث غیر مترقبه در فصل زمستان وروزهای سرد ویخبندان ستاد مدیریت بحران در آموزش وپرورش ورامین تشکیل شد.

کد مطلب: ۲۷۸۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، نخستین جلسه ستاد بحران زمستان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ورامین با حضور مجتبی عرب عا مری مدیر آموزش و پرورش و دیگراعضای ستاد مربوطه در دفتر پشتیبانی و تدارکات این مدیریت تشکیل شد .

مدیر آموزش و پرورش ورامین ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تلاش مدیران با اشاره به بارندگی و سرمای روزهای گذشته و بروزحوادث احتمالی همچون یخ زدگی ، سرما واحتمال بارش برف اظهار داشت : ستادبحران زمستانه این مدیریت با هدف کمک رسانی سریع به مدارس برای ارائه خدمات مطلوبتر قبل از وقوع حوادث تشکیل شده است.

وی در همین ارتباط افزود: تمام تمهیدات لازم جهت برنامه ریزی و پیشگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه در فصل سرما و زمستان در آموزش و پرورش ورامین اندیشیده شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر سرمای شدید در روزهای آتی و احتمال بروز خطرات ناشی از استفاده از وسایل گرمازا گفت : مهمترین اولویت در این راستا حفظ سلامتی دانش آموزان است و کنترل سیستم های گرمایشی مدارس اولین توصیه به مدیران مدارس می باشد .

مدیر آموزش وپرورش ورامین در بخش دیگری از سخنان خودبر باز بینی و کنترل سیستم های گرمایشی مدارس وممنوعیت استفاده از بخاری های گازی و استفاده از سیستم های گرمایشی استاندارد تأکید، و خواستار برگزاری جلسه توجیهی برای همه عوامل اجرایی مدارس و خدمتگزاران شد.

/ خبر : ساسان حق شناس /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار