درجلسه شورای اداری شهرداری منطقه ۶ تأکید شد؛

کاهش بروکراسی اداری و بروز رسانی امور مردم

خبرگزاری پانا: در جلسه شورای اداری شهرداری منطقه 6 بر سلامت اداری و رعایت قوانین و مقررات اداری توسط کارکنان منطقه تأکید شد .

کد مطلب: ۲۷۷۵۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل صالحی گفت: کارکنان منطقه باید از قوانین موجود در راستای بهبود کیفیت کار خود، سرعت بخشیدن به امور مردم و تکریم ارباب رجوع استفاده نمایند.
شهردارمنطقه 6 تأکید کرد: پرسنل و کارکنان منطقه باید قوانین اداری را سرلوحه کار خود قرارداده و قانونمند عمل کنند و با در نظر گرفتن وجدان کاری در جهت تسهیل امور مردم گام بردارند.
وی با تصریح اینکه رعایت قوانین اداری و اهمیت دادن به این قوانین قطعاً تکریم و رضایت ارباب رجوع را در پی خواهد داشت اظهار کرد: باید کلیه پرسنل شهرداری از بالاترین مقام اداری تا نیروهای خدماتی همگی برای به روز شدن انجام امور مردم و کاهش بروکراسی اداری تلاش کرده تا کارها و خواسته های مردم در حداقل زمان صورت گیرد.
صالحی متذکر شد: قطعاً از بین بردن بروکراسی اداری و به روز رسانی امور مردم رضایت آنان را در پی خواهد داشت که جلب رضایت مردم به طور حتم رضایت خداوند سبحان را به دنبال دارد که به تبع آن احساس آرامش حاصل می شود که بسیار لذت بخش خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه به روز رسانی امور مردم تنها به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود یاد آور شد: تلاش ما بر این است که با از بین بردن گره های کور موجود در سیستم الکترونیکی و استفاده از پیشنهادات سازنده کارکنان منطقه در این راستا، رسالت واقعی خود را در جهت الکترونیکی نمودن امور مردم انجام دهیم.
شهردار منطقه 6 بیان کرد: اگر روزی فرا رسد که مردم بتوانند امور مربوط به خود را در شهرداریها از منزل و به صورت الکترونیکی پیگیری کنند نه تنها نیاز به حضور فیزیکی افراد و ارباب رجوع در شهرداریها نخواهد بود بلکه می توان تا حد زیادی در جهت کاهش ترافیک شهر و مصرف انرژی و همچنین جلوگیری از سفرهای غیر ضروری درون شهری موفق عمل نماییم.
وی خاطرنشان ساخت: با تحقق این امر به طور حتم آرامش جامعه تضمین خواهد شد و از سرگردانی مردم در ادارات و شهرداریها کاسته می شود.
صالحی در پایان گفت: مسئولین و حاضرین در جلسه پیشنهادات سازنده خود را درخصوص بحث سلامت اداری ارائه دهند تا بتوان از این طریق شاهد کاهش تخلفات اداری بوده و رضایت بیشتر ارباب رجوع را جلب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار