مدیرکل دبیرخانه ریاست جمهوری:

دولت بدنبال حذف بروکراسی اداری است

اردبیل (پانا) - مدیرکل دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت تدبیر و امید مکاتبات الکترونیک را جایگزین مکاتبات کاغذی کرده و بدنبال حذف بروکراسی اداری است.

کد مطلب: ۸۶۳۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
دولت بدنبال حذف بروکراسی اداری است

حسین ملایجردی در همایش نظام اداری در مجتمع فدک اردبیل افزود: در سال گذشته 121 میلیون مکاتبه اعم از الکترونیکی و کاغذی در سازمان ها و دستگاه های اداری صورت گرفته که 85 درصد این مکاتبات مربوط به مکاتبات الکترونیکی است .
وی با اشاره به اینکه مکاتبات الکترونیک در دستگاه های اجرایی افزایش یافته است، اظهار داشت: در سال جاری مکاتبات در وزارتخانه ها 77 درصد و در استانداری ها 90درصد به صورت الکترونیکی انجام گرفته است.
ملایجردی اجرای این طرح را باعث تسهیل‌ ارسال مکاتبات اداری مردم به دستگاه های اجرایی دانست و گفت: میزان مکاتبات الکترونیکی در ابتدای دولت تدبیر و امید 17 درصد بود که در حال حاضر این میزان به 77 درصد رسیده است.
مدیرکل دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: وضعیت استان های کشور در ارتباط با دولت الکترونیک روبه بهبودی است و استان اردبیل در زمینه مکاتبات الکترونیک هشتمین استان و استانداری اردبیل دومین استانداری محسوب می شود.
ملایجردی راه اندازی این سامانه های الکترونیکی سما و رصد در ادارات ، پیگیری اتصال دفاتر پست و پیشخوان استان ها به شبکه دولت ،جمع آوری دستگاه های تکثیر در ادارات و تعیین یک روز بعنوان روز بدون کاغذ را مورد تاکید قرار داد .
گفتنی است:در این همایش از ادارات و فرمانداری های فعال استان اردبیل در زمینه مکاتبات الکترونیک قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار