بارش برف و باران در جاده های 10 استان/زنجیر چرخ همراه داشته باشید

خبرگزاری پانا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان (گردنه حیران) و مازندران (ارتفاعات کرج-چالوس و هزار) بارش برف اعلام شده است.

کد مطلب: ۲۷۷۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ حمیدی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: هم اینک در ارتفاعات محور کرج-چالوس و هراز در استان مازندران، گردنه حیران در استان گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در استان‌های کرمانشاه‌،کردستان، گیلان،‌ مازندران،‌ همدان و محور ساوه-تهران استان مرکزی و محور جاجرود در شرق استان تهران بارش باران اعلام شده است.

سرهنگ حمیدی گفت: محور قم به گرمسار و شمشک به دیزین همچنان مسدود است.

رانندگان جهت تردد از جاده های اردبیل زنجیر چرخ همراه داشته باشند

بارش برف در اغلب محورهای مواصلاتی استان اردبیل، سطح جاده ها را خیس و لغزنده کرده؛ که ضروریست رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته و باحوصله و هوشیاری کامل رانندگی کنند.

بارش برف که از شب گذشته آغاز و هم اکنون نیز در اکثر مناطق استان اردبیل ادامه دارد، سبب شده تا اهالی استان در فصل پاییز روزهای سردی را سپری ، بطوریکه برف و سرما و کاهش محسوس دما ،مشکلاتی را در تردد روزانه مردم بوجود آورده است.

براین اساس، با توجه به ادامه بارش ها و خیس و لغزنده بودن سطح جاده ها ،ضروریست رانندگان جهت تردد از محورهای مواصلاتی استان بویژه نواحی کوهستانی و گردنه ها زنجیر چرخ به همراه داشته و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

همچنین شایسته است رانندگان ضمن همکاری با ماموران پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ؛حتما" با احتیاط ،سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل رانندگی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار