بازدید از مدارس منطقه بردخون انجام گرفت :

بازدید کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی استان بوشهر از بردخون

خبرگزاری پانا : رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرگفت : بازدید دوره ای روسای ادارات داخلی و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از شهرستانها و مناطق استان آغاز شد .

کد مطلب: ۲۷۰۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد

محمود حق دوست رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهردر گفت و گو با خبرنگار پانا گفت : بازدید دوره ای توسط روسای ادارات داخلی و کارشناسان حوزه معاونت در طول سال تحصیلی 94-93 بطور مستمرو طبق جدول زمانبندی انجام می گیرد .

حق دوست افزود : اولین بازدید دوره ای در تاریخ پانزدهم مهر نود سه اولین روزهای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید از مدارس منطقه بردخون آغاز شد .
رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهرتصریح کرد : در طی این بازدید روسای داخلی معاونت پرورشی و فرهنگی از ادارات امور تربیتی ، قرآن ، عترت ونماز، مشاوره و فرهنگی و هنری حضور داشتند و از مدارس منطقه بازدید شد و اعضای این گروه پس از بازدید از مدارس با رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون دیدار و پیرامون مسائل و مشکلات حوزه پرورشی و خواسته ها و مطالبات مدارس و انتظارات حوزه پرورشی مطالبی بیان کردند . و از تلاش های مدارس و فرهنگیان تقدیر نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار