بازدید کارشناسان پرورشی استان از فعالیت های اوقات فراغت منطقه بردخون

بوشهر/بردخون (پانا)_کارشناسان پرورشی و تربیت بدنی اداره کل از فعالیت های اوقات فراغت منطقه بازدید نمودند.

کد مطلب: ۸۴۰۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید کارشناسان پرورشی استان از فعالیت های اوقات فراغت منطقه بردخون

رئیس آموزش و پرورش منطقه بردخون در نشستی با تقدیر از حضور آنان در منطقه اظهار داشت: فعالیت های اوقات فراغت و فوق برنامه در ادامه و تکمیل کننده آموزش در مدارس است که در ایام فراغت بویژه فصل تابستان استمرار می یابد.

ظهیر محمودی افزود: با تلاش حوزه پرورشی و مشارکت مدیران مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی بویژه کانون شهید نامدار به عنوان مرکز فعالیت های اوقات فراغت، برنامه های متنوع و متعددی در شهر و روستاهای بخش بردخون ساماندهی شده و دانش آموزان با شور و نشاط در پایگاه های اوقات فراغت حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه کمبودها و مشکلاتی در زمینه فضای برگزاری اوقات فراغت در منطقه وجود دارد، اضافه کرد: ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری کلاس های اوقات فراغت ضروری است که امیدواریم ساختمان کانون شهید نامدار بازسازی و ساختمان دارالقرآن نیز تکمیل و به بهره برداری برسد تا دانش آموزان بتوانند از آن استفاده کنند.

حیدر مغدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره نیز پیرامون حضور پرشور دانش آموزان در کلاس های اوقات فراغت توضیحاتی ارائه داد و گفت: با همه تنگناها و مشکلات برنامه های اوقات فراغت پرشورتر از سال های قبل در منطقه اجرایی شده است.

در این نشست که نوروزی معاون سازمان دانش آموزی استان ، آریاخواه کارشناس مسئول اردوها، کانون ها و اوقات فراغت، فرخی کارشناس تربیت بدنی و پیرامون بازدید از کلاس های اوقات فراغت منطقه مطالبی بیان نمودند و از برنامه های اوقات فراغت منطقه ابراز رضایت کردند.

قبل از این نشست معاون سازمان دانش آموزی استان ، کارشناسان حوزه پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از مراکز و پایگاه های اوقات فراغت منطقه و حوزه ستادی اوقات فراغت، سازمان دانش آموزی و تربیت بدنی منطقه بازدید نمودند.

برنامه های اوقات فراغت منطقه از ابتدای تیرماه آغاز شده و تا 15 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار