معاون ستاد عمره دانشگاهیان به پانا خبر داد؛

آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از آبان ماه

خبرگزاری پانا: معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از آبان ماه خبر داد.

کد مطلب: ۲۶۹۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد زارع در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: همزمان با ایام محرم و صفر اعزام کاروان های دانشجویان به عتبات عالیات از اول آبان‌ ماه آغاز می شود و این مرحله تا دی ماه ادامه دارد.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان با اشاره به تسهیلات ارائه شده برای عتبات عالیات نیز گفت: به دانشجویانی که متقاضی سفر به عتبات هستند وامی به مبلغ یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه اعزام کاروان های دانشجویی به عتبات به دو صورت زمینی و هوایی انجام می شود، تصریح کرد: هزینه اعزام به عتبات عالیات بسته به دوری و نزدیکی به مرز متفاوت است و میانگین قیمت به صورت زمینی 900 هزار تومان و به صورت هوایی یک میلیون و 100 هزار تومان است.
به گفته زارع، زائرین عمره گزار سال 93 نیز می‌ توانند با هماهنگی با مدیر کاروان خود، در قالب کاروان عمره خود به سفر عتبات عالیات اعزام شوند.
به گزارش پانا، متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از 20 لغایت 26 مهرماه می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار