فراخوان انتخاب نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات منتشر شد

خبرگزاری پانا: دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعات برای انتخاب نماینده مدیران مسئول در پانزدهمین دوره هیأت نظارت بر مطبوعات فراخوان صادر کرد .

کد مطلب: ۲۶۹۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ، وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، دبیرخانه هیأت نظارت بر مطبوعاتی طی فراخوانی برای مدیران مسئول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری درصدد انتخابات نماینده مدیران مسئول در پانزدهمین دوره هیأت نظارت برمطبوعات برآمده است .

در این فراخوان آمده است: در اجرای تبصره 4 ماده 10 قانون مطبوعات، از مدیران مسئول محترم مطبوعات،خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز دعوت می‌شود برای انتخاب نماینده خود در پانزدهمین دوره هیأت نظارت برمطبوعات و خبرگزاری‌ها، در جلسه‌ای که در ساعت 14 روز سه شنبه 93.8.6 در محل تالار وحدت واقع در خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار برگزار می‌شود؛ شرکت نمایند .

خاطرنشان می‌سازد مدیران مسئولی که نامزد نمایندگی برای این دوره هیأت نظارت می‌باشند؛ تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 93.7.23 فرصت دارند تقاضای کتبی خود را به همراه خلاصه‌ای از سوابق مطبوعاتی و اجرایی (حداکثر در یک صفحه A4) به انضمام یک قطعه عکس 4×3 جدید و تصویر کارت مدیرمسئولی، به دبیرخانه هیأت نظارت برمطبوعات و خبرگزاری‌ها به نشانی زیر تحویل نمایند :

نشانی: تهران ـ خیابان قائم مقام فراهانی ـ خیابان هشتم ـ شماره 15

دبیرخانه هیات نظارت برمطبوعات

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار