امکان شرکت همه نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول

تهران (پانا) - مرحله اول انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات، با مشارکت ۵۵.۹۱ درصد مدیران مسئول واجد شرایط برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امکان شرکت همه نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات نماینده مدیران مسئول

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، سید علاالدین ظهوریان دبیر این هیات، ضمن قدردانی از مشارکت مدیران مسئول محترم رسانه‌های کشور در مرحله اول، ابراز امیدواری کرد: مدیران مسئول محترم در مرحله دوم نیز نسبت به مشارکت فعال اهتمام ورزیده و در انتخاب نماینده خود در هیات نظارت بر مطبوعات سهیم باشند.

ظهوریان افزود: در مرحله اول ۹۸ نفر از ۲۱۴ نامزد تعیین صلاحیت شده تا پایان وقت اداری روز قبل از انتخابات، انصراف خود را در سامانه ثبت کردند و در نهایت ۱۱۶ نفر از داوطلبان، برای نمایندگی مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات به رقابت پرداختند.

گفتنی است در مرحله دوم نیز همه نامزد‌هایی که در مرحله اول حضور داشته اند، امکان رقابت خواهند داشت و نامزد‌هایی که در این مرحله قصد انصراف دارند از فردا ۲۵ آبان ۹۹ می‌توانند انصراف خود را به صورت رسمی در سامانه ثبت کنند و این امر تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه) روز دوشنبه ۳ آذرماه ۹۹ در سامانه جامع رسانه‌های کشور امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار