دبیر نمایشگاه سنگ نیم ور خبر داد:

رشد 60 درصدی حضور شرکت های معدنی در نمایشگاه سنگ نیم ور

خبرگزاری پانا: دبیر هفتمین نمایشگاه سنگ شهر نیم ور گفت: حضور شرکت های فرآوری و معدنی در نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته 60 درصد رشد داشته است.

کد مطلب: ۲۶۹۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد حلاجیان در حاشیه آئن افتتاحیه هفتمین نمایشگاه سنگ در شهر نیم ور افزود:این نمایشگاه با هدف معرفی پتانسیل معدنی کشور از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته با رشدی 120 درصدی در زمینه فضای فیزیکی روبرو بوده است و در هفتمین نمایشگاه سنگ نیم ور 198 شرکت کننده در بخش های مختلف در 7 هزار متر فضای سرپوشیده و 11 هزار متر فضای روباز حضور دارند.

دبیر نمایشگاه سنگ نیم ور با اشاره به یکی از مهم ترین پتانسیل های این دوره از نمایشگاه اظهار داشت: اجرای بزرگترین سالن نمایشگاه سنگ کوپ کشور به مجموع 4 هزار تن از نقاط مثبت این دوره از نمایشگاه ارزیابی می شود.

حلاجیان با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی برای اولین بار در نمایشگاه سنگ نیم ور بیان کرد: نشست های تخصصی در حوزه سنگ و معدن و مسائل مرتبط با این حوزه امروز و فردا برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد:در هفتمین نمایشگاه سنگ نیم ور هیئت هایی از کشورهای قزاقستان، ایتالیا، ترکمنستان، ترکیه و آلمان حضور به هم رسانده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار