جشن عاطفه ها در مدارس منطقه بردخون برگزار شد

خبرگزاری پانا : دانش آموزان بردخونی عاطفه ها را تقسیم کردند .

کد مطلب: ۲۶۸۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا ، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون در آیین نمادین جشن عاطفه ها در دبستان بلال بردخون اظهارداشت: جشن عاطفه‌‌ها آزمایشی برای مهرورزی، دوست داشتن و صله رحم است تا کودکان و فرزندان جامعه از ابتدای زندگی مهرورزی و دگر دوستی را تمرین کنند و درگذر زمان آن ر ابه کار گیرند .
عباس جمالی فرد افزود: برگزاری جشن عاطفه‌ها تقویت فرهنگ نوع دوستی، عطوفت، همدلی در راستای حمایت از اقشار محروم و نیازمندان واقعی است و همه باید دست به دست هم بدهیم و برای رفع فقر و کمک به افراد نیازمند تلاش کنیم تا جامعه ای شاد و بانشاط داشته باشیم که همنوع درآن احساس آرامش می کند.
وی اضافه کرد: پیامبراکرم(ص)و اهل بیت عصمت و طهارت نمونه بارز انفاق و دستگیری از مستمندان بودند که ما نیز به عنوان مسلمان و شیعه باید با الگو قرار دادن آن‌ها مسیر بندگی را با اخلاص و یاری نیازمندان ادامه دهیم تا در آغاز سال تحصیلی شکوفه لبخند رضایت بر لبان دانش آموزان بی بضاعت و تلاشگر شکوفا شود.
جمالی فرد اضافه کرد: در ماه مهر و مهربانی که دانش‌آموزان آموزش الفبا را آغاز کرده اند، با برگزاری جشن عاطفه ها آموزش نیکی کردن به همنوعان را به آنها بیاموزیم تا شاهدگسترش فرهنگ احسان و انسان‌دوستی در بین مردم و بویژه آینده سازان فردا باشیم.
احمد واعظ نماینده کمیته امدادامام خمینی شهرستان دیّر نیزگفت: پاکت ها و صندوق های ویژه جشن عاطفه ها را بین همه مدارس منطقه توزیع کرده ایم که پس از وجمع آوری و شمارش کمک ها وکسر حق کمیته امداد، بقیه هدایای نقدی و غیرنقدی به مدارس داده می شود.
در ادامه دانش آموزان پاکت های خود را که با شادی و شور در صندوق های کمیته امداد انداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار