به مناسبت هفته نیروی انتظامی:

320 دانش آموز دوره ابتدایی شهرستان ملارد از شهرک ترافیک الغدیر بازدید

خبرگزاری پانا: به مناسبت هفته نیروی انتظامی 320 نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان ملارد از شهرک ترافیک الغدیر بازدید کردند.

کد مطلب: ۲۶۷۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، زهرا شورورزی، کارشناس گروه تکنولوژی و آموزش ابتدایی، با اعلام این خبر، ادامه داد: برنامه های بزرگداشت هفته ی ناجا با شعار پلیس؛ تلاش جهادی، كارآمدی و اقتدار از 14 الی 20 مهرماه در مدارس شهرستان ملارد برگزار می شود.
وی افزود: نواختن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس با شروع هفته ناجا از مهمترین برنامه های این هفته بود.
شوروزی اضافه کرد: 320نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی در برنامه ی بازدید از شهرک ترافیک الغدیر حضور یافتند و با برخی از مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله چگونگی عبور از خط کشی در سر چهارراه ها با توجه به چراغ راهنما،عبور از پل هوایی و زیرگذر و….آشنا شدند.
وی در ادامه گفت: آموزش یكی از مهمترین مسائل در رفع مشكلات ترافیك است و برای ارتقاء ایمنی ترافیك باید آموزش در تمام مقطع سنی وجود داشته باشد، لذا یكی از روش های آموزش عملی به آنها استفاده از پارك های آموزش ترافیك است كه شبیه محیط واقعی ترافیك، ولی در مقیاس كوچكتر است.
وی ادامه داد: در این هفته 160 نفر از دانش آموزان دوره ابتدایی نیز از کلانتری های سطح شهرستان ملارد و ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان ملارد بازدید بعمل می آورند و با نحوه عملکرد این نهاد از نزدیک آشنا می شوند.

/زهراستاری ندا/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار