نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی:

بصیرت و فهم برتر دانش آموزان سرمایه اصلی انجمن اسلامی است

خبرگزاری پانا: نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: بصیرت، فهم برتر، اخلاق و ادب دانش آموزان سرمایه اصلی اتحادیه انجمن های اسلامی است.

کد مطلب: ۲۶۶۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری امروز در نشست اعضای قرارگاه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پسر استان مرکزی در کانون امام خمینی(ره) اراک، افزود: خوشبختانه اخلاق مداری در این انجمن به جد دنبال می شود و این مهم مهمترین سرمایه انجمن اسلامی است که شاید سایر دستگاه ها از این نعمت برخوردار نباشند؛ برخورداری از اخلاق، معنویت دوچندانی را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: ابتکار نیز از دیگر مواردی است که این انجمن به دنبال شکوفایی آن در دانش آموزان است.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: بخش اصلی حضور دانش آموزان در مدارس تنها کتابخوانی نیست بلکه یادگیری زندگی شایسته و صحیح و به دنبال آن رشد شخصیتی بخش اصلی حضور دانش آموزان است و این امر باید محقق گردد.
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری تصریح کرد: متاسفانه فرصت مناسبت جهت شکوفایی و فعالیت دانش آموزان در مدارس بسیار کم شده است و ما امیدواریم این مهم با نگاه ویژه آموزش و پرورش صورت پذیرد.
به گفته وی، تمرین کار مشترک یکی از اهداف مهم انجمن اسلامی است که خوشبختانه این مهم همیشه و با تمام توان دنبال می شود؛ بکارگیری از توان و فکر یکدیگر در توسعه جامعه اثرگذار است.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در ادامه با اشاره به اینکه انجمن اسلامی محیطی برای تمرین و همکاری های مؤمنانه با یکدیگر است، ادامه داد: برای تحقق این امر باید این انجمن با سایر دستگاه های اجرایی تعاملی سازنده داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری ابراز داشت: خوشبختانه انجام واقعی وظیفه در این انجمن به کمترین بودجه و هزینه نیازمند است، چراکه فعالیت در این انجمن همکاری اثر بخش دانش آموزان را می طلبد.
وی در پاسخ به صحبت یکی از دانش آموزان مبنی بر اینکه عضویت در انجمن اسلامی از هیچ مزیتی برای دانش آموزان برخوردار نیست در حالی که سایر انجمن ها و فعالیت های دانش آموزی از مزایای قابل چشمگیری برخوردار است، اضافه کرد: اگر این امر در انجمن اسلامی دنبال شود از کیفیت این انجمن کاسته می شد و کمیت آن افزایش می یافت؛ در حالی که ما به دنبال دستیابی شخصیتی ارزشمند برای دانش آموزان هستیم نه چیز دیگری در واقع عدم وجود مزیت ها یک امتیاز برای ما محسوب می شود.
نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پایان خطاب به دانش آموزان گفت: قدر دوران جوانی خود را بدانید و از لحظه لحظه این دوران به نحو احسن استفاده نمایید؛ چراکه پس سپری شدن این دوران دیگر زمان بازگشتی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار