در آستانه بازگشایی مدارس انجام گرفت:

تجلیل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از دانش آموزان معدل کتبی 20 در مصلی

خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در آستانه بازگشایی مدارس از 10 دانش آموز معدل 20 در امتحانات کتبی نهایی سال سوم متوسطه نواحی یک و دو در بین الصلواتین نماز عبادی و سیاسی جمعه تجلیل کرد.

کد مطلب: ۲۶۱۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی، صابر سپهری مدیرکل آموزش و پرورش استان، جواد زنجانی فرماندار اردبیل و طوس احمدی معاون آموزش متوسطه پس از اقامه نماز جمعه در جایگاه سخنرانی مصلی اردبیل حضور یافته و از10دانش آموز معدل کتبی 20 در سال سوم متوسطه نهایی که برای اولین بار در استان اتفاق افتاده است با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل طی جملات کوتاهی از مسئولان آموزش و پروش استان، دبیران، مدیران مدارس و اولیای این دانش آموزان قدردانی و برای تربیت و شکوفایی آینده سازان کشور و استعداد های علمی و تربیتی استان تأکید کرد.

دانش آموزان مهدی شفیعی، میررضا موسوی، میثم فرج پور، علی نصرت، سهیل مقصودی، نوید نظرپور، درسا سامانی، سحر ظفرمندی، نگین هاشمی و سحر عبادی که موفق به کسب نمره 20 در معدل کتبی شده اند در مصلی نماز عبادی و سیاسی شهرستان اردبیل و با تأکید نماینده ولی فقیه در استان سایر دانش آموزان معدل کتبی بالا نیز همزمان از طریق ائمه جمعه شهرستان ها و بخش ها بین الصلواتین در آستانه بازگشایی مدارس در مصلی های نماز جمعه مورد تجلیل قرار گرفته اند.

گفتنی است: مجید خدابخش استاندار اردبیل نیز بر تجلیل از دانش آموزان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان و شهرستان تأکید کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار