معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز به پانا گفت:

روز اول مهر روزی ماندگار و خاطره انگیز در ذهن دانش آموزان است

خبرگزاری پانا: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در بازدید از فعالیت های پروژه مهر مدارس گفت:روز اول مهر روزی ماندگار و خاطره انگیز در ذهن دانش آموزان است.

کد مطلب: ۲۶۰۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارآموزش و پرورش پانا، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز صبح روز سه شنبه بیست و پنجم شهریورماه نود و سه از فعالیت های پروژه مهر مدارس بازدید کرد.محمد رفیع احمدی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت این ناحیه در بازدید از دبستان ظهراب حاتم پور با اشاره به زمان اندک باقیمانده تا شروع سال تحصیلی جدید گفت: همت و تلاش وصف ناپذیر و ستودنی مدیران واحدهای آموزشی در سه ماهه تابستان؛ نوید شروع سال تحصیلی پرتوان و با حداقل کاستی ها و نواقص را می دهد.
وی روز اول مهر را روزی ماندگار و خاطره انگیز در اذهان دانش آموزان عنوان کرد و گفت: دانش آموزی که برای اولین بار محیط صمیمی،گرم و پرنشاط خانواده را به سمت مدرسه ترک می کند باید در مواجهه با فضای آموزشی احساس نشاط، خوشحالی و امنیت کند و این وظیفه ماست که بستری بانشاط، امن و محیطی شاد برای به امانت گرفتن دانش آموزان و پیگیری مسائل آموزشی و پرورشی بسازیم.
احمدی با اشاره به تاثیر فضای آموزشی در کیفیت بخشی به مسائل آموزشی و تربیتی گفت: به هر میزان که محیط آموزشی شاداب و بانشاط و برخوردار از امکانات رفاهی باشد؛ نتیجه مطلوبی در فرآیند یاددهی و یادگیری دارد.
معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت با اشاره به دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی به واحدهای آموزشی در خصوص فعالیت های آماده سازی مدارس و واحدهای آموزشی برای شروع سال تحصیلی جدید و پیگیری برنامه های ستاد پروژه مهر گفت: مدیران مدارس ضمن بررسی کامل اجزای کلاس های درس؛ نواقص احتمالی را رفع نمایند تا در روز شروع سال تحصیلی جدید؛ فعالیت آموزشی مدارس با مشکلی مواجه نگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار