سرپرست اردوی ملی مربیان فرزانه:

مطالبات مربیان احیا می شود/سازمان دانش آموزی به دوران اوج می رسد

خبرگزاری پانا: سرپرست اردوی ملی مربیان فرزانه با اشاره به تقویت سازمان دانش آموزی گفت: دوران عقب افتادگی مطالبات مربیان به سر رسیده و ما مطالبات گذشته مربیان را نیز احیا می کنیم.

کد مطلب: ۲۶۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛ اردشیر دهقانی، معاون فعالیت های سازمان دانش آموزی کشور و سرپرست اردوی ملی مربیان فرزانه به تشریح برنامه های اردوی ملی فرزانگان در چهار محور اصلی پرداخت و گفت: در زمینه آموزشی از اساتید برجسته و صاحب نظر حوزه و دانشگاه استفاده شده و امید است مربیان فعال در این حوزه آموزش های یاد شده را به بهترین شکل فرا گرفته و با دستی پر به آموزش دانش آموزان فعال در این عرصه بپردازند.
دهقانی تبیین و تشریح سازمان دانش آموزی را اولین محور در آموزش مربیان دانست و یادآور شد: اعضای سازمان دانش آموزی باید شناخت کامل و جامعی از سیاست های این نهاد داشته باشند تا بتوانیم به سرعت به اهداف خود دست یابیم.
وی تربیت اجتماعی را از دیگر محورهای آموزشی دانست و ادامه داد: این آموزش ها در قالب یک کارگاه تربیت اجتماعی برگزار شده و 6 مهارت اجتماعی که احساس می شود نیاز روز دانش آموزان است در این کلاس آموزش داده شده است.
وی محور بعدی را حوزه بصیرتی و معرفتی دانست و افزود: شناخت فرقه های ضاله و گروه های تکفیری یک ضرورت به حساب می آید که سعی کردیم این مسائل در کلاس های آموزشی این دوره گنجانده شود.
این مسئول در پایان مهارت های تشکیلاتی را آخرین محور برشمرد و اظهار داشت: مربیان شرکت کننده طی 24 ساعت در اردوگاه کلکچال که در ارتفاع بیش از 2700 متر قرار دارد، 5 مهارت تشکیلاتی در قالب چادر زنی، فریادهای شادی، بازیهای گروهی، آموزش جهت یابی و بحث های آموزشی در ارتباط با محیط زیست را فرا گرفتند.
سرپرست اردوی ملی فرزانگان در پایان محصول و خروجی این تشکیلات را دانش آموزانی مسئولیت پذیر، مشارکت جو، قانون پذیر، دارای اعتماد به نفس و مقاوم در برابر هر گونه سختی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار