معاون امور عمرانی فرمانداری خمین:

رسیدگی به مناطق محروم از وظایف شهرداری است

خبرگزاری پانا: معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان خمین گفت: با توجه به بار ترافیکی و تردد مشکل برای خودروهای سواری در بعضی از مناطق شهر خمین با جا به جایی ترددها تصمیم بر کم کردن این بار ترافیکی گرفته شده است.

کد مطلب: ۲۵۹۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین متقی در جلسه شورای ترافیک شهرستان خمین با اشاره به بار ترافیکی شدید در خیابان شریعتی - طباطبایی افزود: جا به جایی تردد خیابان طباطبایی و دو جانبه کردن این خیابان از سمت میدان عاشورا به سمت خیابان تختی و خیابان شریعتی در رفع این مشکل کمک شایانی می کند.

وی ادامه داد: با توجه به نیازمند بودن میدانی در تقاطع خیابان ساحلی و خیابان شمسی و با در نظر گرفتن ابعا گذر با طرحی تفضیلی طرح میدانی در محله ی شاهین قابل اجرا است که هزینه ی کلی احداث آن یک میلیارد ریال می باشد.

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان خمین تصریح کرد: پارکینگ خودروهای سنگین احداث شده اما کامیون دارها همکاری های لازم را نمی کنند که باید این موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد و جهت توجیه رانندگان برای استفاده از پارکینگ جلسات آموزشی گذشته شود.

متقی با اشاره به احداث میادین خاطرنشان کرد: احداث میدان صنعت به پایان رسیده و در بحث خیابان کمربندی زیرسازی و آسفالت آن به صورت کامل در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار