کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان تهران تشکیل شد

خبرگزاری پانا: کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان تهران به ریاست معاون برنامه ریزی استانداری تهرانه منظور بررسی مسایل و مشکلات فاز یک شهرک صنعتی پرند در شهرستان رباط کریم تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۲۵۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، نعمت الله ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران در این جلسه گفت: در استان تهران حدود 16 هزار واحد تولیدی مشغول فعالیت هستند و عمده مشکلات آن ها را در کارگروه اقتصادی و ستاد تسهیل امور واحدهای صنعتی بررسی می کنیم .

وی اظهار داشت: جلسه امروز در شهرک صنعتی پرند رباط کریم به منظور بررسی مشکلات این منطقه صنعتی برگزار شد تا مسایل فازیک این شهرک که از یک سری مشکلات زیربنایی از جمله در حوزه آب شرب شهری و صنعتی رنج می برد، بررسی شود .

ترکی ادامه داد:مقرر شد طی 15 روز آینده مشکل آب شرب شهری و صنعتی فاز یک شهرک صنعتی پرند بررسی شود و ما هم متعهد شدیم که هزینه انجام این کار را تامین کنیم و انشالله تا یک ماه آینده آب شرب و آب صنعتی فازیک این شهرک تامین می شود.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه دستگاههای ذیربط مشکلات آب شرب و صنعتی این شهرک را بررسی و مرتفع خواهند کرد افزود: برای رفع این مشکل ، نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است که بخشی از این هزینه را استانداری تامین می کند و تا یک سال آینده معضل هر دو فاز رفع می شود .

وی درباره ادغام فازهای یک و دو شهرک صنعتی پرند گفت : در این جلسه مقرر شد سه پیشنهاد کارگروه برای وزاری صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی ارسال تا بحث ادغام این دو فاز با یک تصمیم گیری مناسب در حوزه وزارت خانه های مذکور به نتیجه برسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار