اکبر صادقی در گفت و گو با پانا:

مرزبان به بازیکنان آزادی عمل می دهد/برخی مربیان خلاقیت را از بازیکن می گیرند/هدف پدیده فقط بقاء نیست

خبرگزاری پانا: هافبک تیم پدیده خراسان گفت: متاسفانه بعضی مربیان نمی گذارند بازیکن خلاقیت های خودش را در زمین پیاده کند؛ اما مرزبان فوتبال را در اختیار خودمان گذاشت.

کد مطلب: ۲۵۳۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

اکبر صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، درباره دلایل نتایج خوب پدیده در لیگ برتر چهاردهم گفت: درست است که پدیده اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند اما ما در مجموعه تیمی بازیکن های با تجربه و مربی های بزرگی داریم که در کنار انرژی جوان ها به این نوع نتیجه گیری کمک می کنند. علیرضا مرزبان سالها در کنار مربیان بزرگ بوده و اینقدر تجربه پیدا کرده که حالا آنها را به ما انتقال دهد.

وی افزود: در کنار مرزبان، هسلر هم سعی می کند فوتبال روز اروپا را به تیم وارد کند. در کل این دو نفر کنار هم به نظم و انضباط ارزش خاصی قائل هستند و واقعا رفاقت را در بین بچه ها بالا برده اند که تا اینجا همه یکدل برای موفقیت تیم تلاش می کنند.

هافبک پدیده درباره سبک بازی جدید این تیم گفت: همانطور که گفتم حضور مرزبان و هسلر خیلی به تیم کمک می کند، مرزبان در تمرین از بچه ها سرعت انتقال و پاس را می خواهد که در بازی دیروز توانستیم به بهترین نحو آن را انجام دهیم. در بازی با پرسپولیس اما به علت شرایط خاصی که وجود داشت و جو خاص موجود در ورزشگاه آزادی ما وقتی گل زدیم بیشتر دنبال حفظ گل بودیم و برای همین سبک بازی مان زیاد به چشم نیامد.

صادقی به لقب جدیدش که او را ژاوی فوتبال ایران می دانند اینگونه واکنش نشان داد: من سعی می کنم دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنم. سال اول که با عبدالله ویسی در صبا بودم بیشتر هافبک تهاجمی بودم. متاسفانه بعضی مربیان نمی گذارند بازیکن خلاقیت های خودش را در زمین پیاده کند. اما مرزبان فوتبال را در اختیار خودمان گذاشت و بازیکن با این روش به این خودباوری می رسد که باید با استفاده از خلاقیتش به تیم کمک کند.

وی هدف پدیده را تنها بقا در لیگ ندانست و افزود: تلاش ما این است که فوتبال مشهد را به جایگاه اصلی اش برسانیم و همدل هستیم تا رده های بالای جدول را در اختیار داشته باشم. امسال با جوان گرایی که تیم ها کرده اند همه به غیر از یک تعداد معدود در یک سطح هستند و همین جذابیت کار را بالا برده است. هدف ما این است که دل مردم مشهد را شاد کنیم و با همین بازی های خوب و نتیجه گیری هاست که می بینم در مقایسه با روز اول تماشاگر بیشتری به ورزشگاه می آید و مردم واقعا با جان و دل تیم را حمایت می کنند.

هافبک پدیده درباره احتمال دعوتش به تیم ملی گفت: آرزوی هر کسی است که بتواند در تیم ملی باشد، من هم همه تلاشم را می کنم فقط امیدوارم در تیم ملی حق و ناحق نشود و افرادی که واقعا خوب هستند دعوت شوند تا رقابت بیشتر شود.

صادقی در پایان بازی با استقلال خوزستان را دیداری سخت دانست و با اشاره به مشکلات پدیده در این بازی افزود: ما در خوزستان دو مشکل بزرگ داریم، اول بحث گرمای شدید هوا است که بچه ها را اذیت می کند و دوم شرایط استقلال خوزستان. استقلال چون الان رده های پایینی جدول است باید مقابل ما انتحاری بازی کند تا بتواند مقداری شرایطش را بهتر کند. از خدا می خواهم در اهواز هم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دست پر از زمین خارج شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار