استاندار مرکزی:

سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل برون رفت از بحران های اقتصادی است

خبرگزاری پانا: استانداری مرکزی گفت: پیگیری سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل اساسی برون رفت از بحران های اقتصادی در کشور است که این امر مهم تنها با رونق کسب و کار و تولید مولد، میسر خواهد شد.

کد مطلب: ۲۵۳۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمدحسین مقیمی در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان های کمیجان و خنداب، افزود: مشوق های اقتصادی برای سرمایه گذاری در استان مرکزی ایجاد می شود، چرا که راه اندازی این مشوق ها در مناطق محروم ضمن ایجاد اشتغال زایی زمینه افزایش رشد شاخص های توسعه یافتگی را نیز شتاب می دهد.

وی ادامه داد: عزم دولت در خروج کشور از رکود اقتصادی جدی است و در این خصوص رونق تولید و کسب و کار یکی از مهمترین شاخص های بسته پیشنهادی دولت است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: به منظور اجرای برخی از اهداف دولت در عرصه اقتصادی 700 میلیارد ریال برای استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

مقیمی تصریح کرد: این میزان اعتبار برای عمران و آبادی شهرهای استان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی بیان کرد: برای بهسازی، نوسازی و ساخت حوزه های علمیه و بقاع متبرکه استان مرکزی نیز 60 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

استاندار مرکزی تأکید کرد: پاکدستی و پرهیز از شعار و از همه مهمتر جلوگیری از افراط و تفریط ویژگی منحصر به فرد دولت یازدهم است که دکتر روحانی پرچم دار آن می باشد.

مقیمی در پایان ابراز داشت: نشاط سیاسی از دیگر مؤلفه های دولت تدبیر و امید است و دولت یازدهم از همه گروه ها، احزاب و تشکل های سیاسی قانونی حمایت می کند و این مهم را عاملی برای تثبیت نشاط سیاسی در جامعه می داند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار