مدیر آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خبر داد:

اجرای 45 برنامه به مناسبت دهه کرامت در حرم مطهر شاه چراغ(ع)

خبرگزاری پانا: مدیر آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از اجرای 45 برنامه به مناسبت دهه کرامت در حرم مطهر شاه چراغ(ع) خبر داد.

کد مطلب: ۲۵۲۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام محسن اسماعیل پور بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بزرگترین جشنواره فرهنگی، هنری و مذهبی شاه چراغ(ع) برگزار می شود که در این خصوص دو هزار و 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که در 14 رشته از 97 برگزیده تجلیل می شود.
مدیر آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) ابراز داشت: دهه کرامت امسال با شکوه تر از دوره های گذشته با مدیریت تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) برگزار می شود و به گونه ای برنامه ریز شده که تمامی مردم استان فارس در آن شرکت خواهند داشت.
وی تصریح کرد: برای اولین بار در روز بزرگداشت حضرت شاه چراغ(ع) تعدادی از سخنرانان به کشور های عراق، مصر، لبنان و... اعضام شده اند که این روز را در کشور های دیگر نیز جشن گرفته شود.
مدیر آستان احمدی و محمدی(ع) با بیان اینکه حضور جوانان در این برنامه به عنوان اولویت اول در نظر گرفته شده تاکید کرد: برنامه های مختلف متناسب با نام گذاری های این دهه در حرم مطهر اجرایی می شود که در تمامی آنها جوانان به گونه های مختلف حضور دارند.
وی یادآور شد: برنامه پیاده روی 12 هزار نفر از سراسر استان فارس به سمت حرم مطهر شاه چراغ(ع) از دیگر برنامه های این دهه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار