سازمان دانش جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد؛

دوره اموزشی،توجیهی مسئولان خبرگزاری پانا

خبرگزاری پانا:قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی گفت:هیچ دانش آموز علاقه مندی نباید از چتر پانا خارج شود.

کد مطلب: ۲۴۹۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، صبح امروزروستایی درگردهمایی مسئولان خبرگزاری پانای استانهابیان داشت:پانا یک فرصت طلایی برای تربیت اجتماعی است که این یک اعتقاد قلبی است .

وی افزود دانش آموزان با حضور درمیدان پاناکه جذاب وپر شور است دنیای امروز خودرا به دنیای فردامتصل می کند چرا که خود را برای آینده آماده می سازد واگر در عرصه پانا قرار بگیرد یقینا از عناصر موفق اجتماع خواهد شد .

و.ی خاطر نشان کرد:هیچ دانش آموز علاقه مندی نباید از چتر پانا خارج شود وامید واریم نباشد زمانی که دانش اموز علاقه مندی کشف نشده باشد ونباشد مدرسه ای که گروه خبری نداشته باشد .

وی اظهار داشت : پانا بزرگترین وسرم ایه دارترین خبرگزاری دنیاست.چون دانش آموز درهر جای وجود دارد وخمیر مایه آن نیروی انسانی است .

روستایی با اشاره به سخن وزیر آموزش وپرورش که هر دانش آموز باید یک رسانه باشدبیان داشت اصالت در خبرگزاری پانا دانش اموزخبرنگار است اصالت نمودار وساختمان و...نیست.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش اموزی با اشاره به این مطلب که باید از نعمتهایی که خدای متعال به ماارزانی داشته بهره ببریم واین شکر گزاری رابا بهره گیری درست از نعمتها نشان دهیم گفت :من وشما در موقعیتی هستیم که تعداد زیادی به حرفهایمان گوش می دهند واین همان نعمتی است که به ماهدیه داده شده واین بزرگترین سرمایه یک خبرنگار است وباید به دانش آموزان نیز بیاموزیم بزرگترین سرمایه شما خودت وخودت وخودت هستی.

وی تأکید داشت خبرنگاری استعداد ذاتی خیلی از انسانهاست بایدبا علاقه وذوق از این فرصت بهره بگیریم.

گفتنی است این گردهمایی آموزشی وتوجیهی از صبح امروز آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار