احیای 60 مرکز دارالقرآن برای استعدادیابی در حوزه پرورشی و قرآنی

خبرگزاری پانا:معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: احیای 60 مرکز دارالقرآن برای استعدادیابی در حوزه پرورشی و قرآنی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

کد مطلب: ۲۴۹۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، حمیدرضا کفاش در اختتامیه سی و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور که در ارومیه برگزارشد، افزود: طرح استخراج کلمات قرآنی با عنوان واژه های نورانی، طرح امام شناسی با عنوان مصباح الهدی که به پیشنهاد وزیر محترم آغاز شده است در مراحل پایانی مطالعات و بررسی قرار دارد.
وی تصریح کرد: در کل 800 نفر از دانش آموزان در حوزه قرائت، حفظ و مداحی و از هر استان 24 نفر در این مسابقات شرکت کردند، که 400 نفر از این عزیزان در بخش خواهران به رقابت می پردازند، همچنین از مدارس استثنایی نیز در این مسابقات حضور داشتند.
کفاش در خصوص تربیت قرآنی دانش آموزان در سال های آینده گفت: امیدواریم با حمایت همه جانبه وزیر محترم آموزش و پرورش، معاونان و دیگر مسئولان آموزش و پرورش در کل کشور، قدم های موثرتری برداریم.
وی ضمن تشکر و قدردانی از تمام مسئولین استان از جمله استاندار و مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی افزود: شما دانش آموزان قرآنی به عنوان افتخارهای نظام جمهوری اسلامی شناخته می شوید و از اینکه به مرحله کشوری راه یافتید و حضور ملی خود را به اثبات رساندید صمیمانه به تک تک شما تبریک می گویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار