پلیس کرمان خبر داد:

وسایل منزل سرقت شده از پشت وانت مسروقه سارقان كشف شد

خبرگزاری پانا:فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگری 2 سارق و 5 نفر مالخر و کشف 8 فقره سرقت منزل در عملیات روز گذشته پلیس مركز استان خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۸۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کرمان ماموران کلانتری 17 ، کشف این سرقت‌ها و دستگیری عاملان سرقت را در دستور كار قرار دادند.

وی ادامه داد:پس از تداوم پیگیری‌ها، افزایش گشت‌های انتظامی، انجام تحقیقات میدانی و بررسی شیوه سرقت در سنوات گذشته، مأموران کلانتری در حین گشت زنی در حوزه انتظامی خود به یک دستگاه خودرو که در حال جابجایی وسایل منزل بود مشکوک و خودرو را برای تحقیقات بیشتر به همراه راننده و سرنشین به کلانتری منتقل کردند.

روانبخش افزود: در بازجویی های تخصصی و علمی پلیس با ارائه دلائل ومدارک و کشف نمونه اموال مسروقه سارقان لب به اعتراف گشودند و به 8 فقره سرقت منزل با مشارکت همدیگر اعتراف کردند.

روانبخش ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی ازمخفیگاه متهم مقدار زیادی لوازم منزل و مدارك كشف و در جریان بررسی سرقت های این پرونده، 5 نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان خاطر نشان کرد: سارقان به همراه خریداران اموال مسروقه به منظور پیگیری پرونده تحویل دستگاه قضایی و كلیه اموال مكشوفه تحویل مالباختگان گردید.

روانبخش از دستگیری یك قاچاقچی و كشف 86 كیلو مواد مخدر را از دیگر اقدامات پلیس گلباف این شهرستان برشمرد و عنوان کرد: راننده این خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد كه با تلاش به موقع پلیس متوقف و در بازرسی از خودرو 86 کیلوگرم تریاك كشف و در این رابطه یك متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی گردید.

این مقام انتظامی با هشدار به شهروندان بیان داشت: توصیه پلیس برای پیشگیری از سرقت منازل این است كه شهروندان منازل خود را به تجهیزات ایمنی همچون، نرده، دزدگیر، دوربین مداربسته، درهای ضد سرقت و حفاظ برای پنجره ها و بالكن های خود استفاده كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار