اظهارات جدید استاندار تهران درباره علت سقوط هواپیما و انتقال مهرآباد

خبرگزاری پانا: استاندار تهران در مورد علت سقوط هواپیمای ایران - 141 گفت: انچه قطعی ست، این است که موتور سمت راست هواپیما از کار افتاده بوده.

کد مطلب: ۲۴۷۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید حسین هاشمی ضمن عرض تسلیت به خانواده های جانباختگان سقوط هواپیمای انتونوف گفت: بیان علت حادثه قبل از کارشناسی سخت است زیرا کار تکنیکی و فنی است اما انچه قطعی است اینکه موتور سمت راست هواپیما از کار افتاده بوده است.

رییس شورای امنیت استان تهران در همین راستا گفت : جعبه سیاه هواپیما پیدا شده و در اسرع وقت علت این حادثه مشخص می شود.

وی با تاکید بر دستور رییس جمهور به وزرای راه و شهرسازی و بهداشت و درمان نسبت به رسیدگی به مجروحان گفت: رییس جمهور همچنین دستور دادند که تا قبل از روشن شدن نتیجه دیگر به این نوع هواپیما اجازه پرواز داده نشود.

هاشمی با بیان اینکه بعد از حادثه معاون راه و شهرسازی را موظف کردیم که او تنها کسی باشد که با رسانه ها مصاحبه کند و اطلاعات رسمی را به اطلاع مردم برساند، گفت: متاسفانه با این اوصاف در اخبار و سایت های مختلف ، از افراد مختلف خبرهایی بود که کاملا باهم متناقض بود. اما اقای مجیدی به عنوان مرجع، اطلاعات صحیح را منتقل می‌کردند.

استاندار تهران در پاسخ به سوالی درمورد جابه‌جایی فرودگاه مهراباد با اشاره به اینکه این برنامه میان مدت است گفت: بحث انتقال فرودگاه مهراباد به امام خمینی مدت هاست که مطرح است و در تمام دنیا اینطور است که فرودگاه باید از منطقه مسکونی فاصله داشته باشد. البته تا زمانیکه فرودگاه امام اماده و ترمینال های جدیدش راه اندازی نشده پروازها در مهراباد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار