آخرین وضعیت عملیات «انتقال پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی»

یاسوج(پانا) ـ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته جمعه ۱۱ اسفند، توانستیم ۴ کیسه حامل پیکر جانباختگان این حادثه را در عملیات جستجو با بالگرد و طی دو پرواز از ارتفاعات به پایین انتقال داده و تحویل پزشکی قانونی دهیم.

کد مطلب: ۸۰۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت عملیات «انتقال پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی»

عزیز فیلی افزود: پیکر‌هایی که روز گذشته از ارتفاعات محل سقوط هواپیما انتقال داده شد، حاصل جستجو‌های قبلی و همچنین روز گذشته بود و از امروز شنبه ۱۲ اسفند کمی کار تیم جستجو سخت‌تر می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیکر‌های جانباختگان که روی برف بودند همگی جمع آوری و انتقال داده شده اند لذا از امروز تیم جستجو باید یخ شکنی کرده و برف‌ها را کنار بزنند تا بتوانند پیکر‌هایی که زیر برف هستند را بیرون بیاورند.

وی گفت: دو اکیپ از تیم جستجوی اعزامی به ارتفاعات دنا امشب در این منطقه می‌مانند تا از فرصت زمانی بیشتری برای جستجو برخوردار شوند و با توجه به شرایط منطقه و وضعیت آب و هوایی تیم‌هایی را به این منطقه اعزام می‌کنیم که خسته نباشند.

عزیز فیلی بیان کرد: امروز شنبه (۱۲ اسفند) ۶ تیم سه نفره برای جستجوی پیکر‌ها و جعبه سیاه هواپیما به منطقه اعزام می‌شوند، این افراد از کوهنوردان با تجربه هستند البته تکاوران ارتش و جمعیت هلال احمر نیز در تیم جستجو حضور داشته و کمک می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار