نخستین جلسه ستاد داخلی جشنواره تولیدات مراکز استان ها دراهواز برگزار شد

خبرگزاری پانا: نخستین جلسه ستاد داخلی جشنواره تولیدات و مراکز استانهای حوزه هنری که فروردین و اردیبهشت ماه 94 در استان اصفهان برگزار می شود، در حوزه هنری خوزستان تشکیل شد.

کد مطلب: ۲۴۷۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، نخستین جلسه ستاد داخلی جشنواره تولیدات مراکز استان های حوزه هنری که هر دو سال یک بار برگزار می شود، با حضور محمود نادری سرپرست حوزه هنری خوزستان و محمود رحمانی معاون فرهنگی و هنری و مسئولین واحدهای این مرکز در حوزه هنری خوزستان تشکیل شد.
در این جلسه مسئولین واحدها به بررسی و ارائه دیدگاه های خود درباره طرح ها و برنامه های این رویداد مهم هنری پرداختند.
محمود نادری سرپرست حوزه هنری خوزستان در این نشست با بیان این مطلب که حوزه هنری استان خوزستان با نگاهی دقیق به دنبال برنامه ریزی و تدوین نقشه راهی برای حضور موفق در جشنواره دوسالانه تولیدات است . وی افزود: اجرای به موقع برنامه ها ، استفاده از تمام پتانسیل های هنری موجود در استان ، تشکیل کارگروه منسجم برای ارائه برنامه های جدید و بالا بردن سطح کیفی برنامه های پیش رو ، تشویق و حمایت از هنرمندان استان و برگزاری جلسات مستمر تا زمان برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی هنری از مهمترین اقدامات پیش رو خواهد بود تا بتوانیم حضوری چشم گیر و پویا داشته باشیم .
نادری با ابراز خرسندی از تشکیل ستاد اجرائی برای پیگیری برنامه های در دست اقدام واحد های هنری برای عرضه در چهارمین دوسالانه جشنواره تولیدات و مراکز استانی حوزه هنری اظهار داشت: با توجه به اهمیت ویژه این رویداد فرهنگی و هنری لزوم هماهنگی ، همفکری و همدلی اهالی فرهنگ و هنر استان و تعامل سازنده میان کلیه واحدهای حوزه هنری دیده می شود امید که تولیدات ارائه شده توسط حوزه هنری خوزستان بتواند معرف جایگاه واقعی فرهنگ و هنر استان باشد.
گفتنی است احسان آذربنیاد به عنوان مدیریت ستاد داخلی جشنواره تولیدات مراکز استان ها در حوزه هنری خوزستان انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار