نمایش˝ماداگاسکار˝ ویژه اهالی رسانه اجرا می شود

خبرگزاری پانا: نمایش ˝ماداگاسکار˝ به کارگردانی اشکان تفنگ سازان روز یکشنبه نوزدهم مردادماه ویژه خبرنگاران و عکاسان اجرا می شود.

کد مطلب: ۲۴۶۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا؛ نمایش "ماداگاسکار" نوشته احسان نوروزی و به کارگردانی اشکان تفنگ سازان با توجه به هفدهم مرداد ماه (روز خبرنگار) روز یکشنبه نوزدهم مرداد ماه ویژه خبرنگاران و عکاسان اجرا می شود.
براین اساس اصحاب رسانه می توانند روز یکشنبه نوزدهم مرداد ماه به تماشای این اثر بنشینند.
یاد آور می شویم؛ نمایش"ماداگاسکار" داستان چهار پناهنده و یک کشیش است که در موقعیت های مختلفی در طول اجرا قرار می گیرند و به اعمال خود اعتراف می کنند. این نمایش با نگاهی فانتزی تضادها موجود بین شخصیت های مختلف این نمایش را نشان می دهد.
و بهراد خرازی، مهتاب باجلان،احسان حاجی پور،روزبه کاظمی،ایمان اصفهانی در آن بازی می کنند.
این نمایش اجرای خود را از سه شنبه شب چهاردهم (14) مرداد ماه طی برگزاری مراسمی آغاز و به مدت سی شب هر شب به استثناء روزهای شنبه ساعت 21 به مدت زمان 60 دقیقه در تماشاخانه آو به روی صحنه می رود.
سایر عوامل این نمایش عبارتند از؛عباس بابایی و مهسا قاسمی دستیار کارگردان، فریناز مختاریان منشی صحنه، اردشیرکتا و اردلان کتا مدیر صحنه، مونا واعظ اسلامی طراح لباس، سرمه طهماسبی طراح گریم، شمیم صادقی عکاس، امیر رجبی طراح پوسترو بروشور، آوا اعرابی افکت و موزیک صحنه و سمیرامیس محمدی مدیرروابط عمومی.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار