بازبینی طرح مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهر کرمانشاه آغاز می شود

خبرگزاری پانا: دبیر شورای ترافیک استان از شروع بازبینی طرح مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک در شهر کرمانشاه خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۱۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر محسن زاهدی طی گفتگویی اعلام کرد: بزودی اجرای این مطالعات برای شهر کرمانشاه آغاز خواهد شد و مشاور این کار نیز مشخص شده است.
وی اظهار داشت: خوشبختانه اعتبار اجرای این طرح از محل تبصره 23 قانون اخذ جرائم راهنمایی و رانندگی تخصیص یافته و برای شروع کار هم قراداد نهایی با شهرداری کرمانشاه منعقد شده است.
دبیر شورای ترافیک استان با بیان اینکه طرح مطالعات جامع حمل و نقل ترافیک شهر کرمانشاه یک بحث آمارگیری و برنامه های خود را دارد، گفت: پیش بینی می شود که انجام این طرح یک ساله به پایان برسد.
زاهدی مطالعه و اجرای این طرح را بسیار موثر و برطرف کننده مشکلات مربوط به ترافیک شهر کرمانشاه عنوان کرد و گفت: هم اکنون مسائل ترافیک شهر کرمانشاه به صورت موضعی دیده می شوند و در گذشته بعضی از پروژه ها متناسب با ترافیک و شرایط کرمانشاه اجرایی نشده اند اما با اتمام و اجرای این مطالعه، مشکلات این چنینی برای شهر کرمانشاه برطرف خواهد شد زیرا این طرح یک طرح کلان با نگاه علمی به تمامی مسائل خواهد بود.
وی با بیان اینکه این طرح کمک رسان مدیران برای اتخاذ تصمیمات راهبردی در کرمانشاه خواهد بود، گفت: قطعاً با اجرای این طرح، اعتباری که برای ترافیک شهر کرمانشاه در آینده تخصیص پیدا کند اجرای پروژه های غیر مرتبط، حذف می گردند و طرح ها دیگر به صورت موضعی و مقطی برای شهر کرمانشاه دیده نخواهند شد.
وی همچنین از اولویت های مهم کاری و اصلی در شهر کرمانشاه را حل مشکل ترافیکی تقاطع امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت: متاسفانه این پروژه که به صورت دقیق طراحی نشده بود مشکلات ترافیکی را برای شهر کرمانشاه ایجاد کرده لذا به منظور حل این مشکل، مطالعات آن آغاز شده و امیدواریم پس از ماه مبارک رمضان با تخصیص اعتبار لازم این مشکل نیز حل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار