آغاز بازدید دوره ای از مراکز مشاوره فعال در حوزه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده

خبرگزاری پانا:معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان از 3 مرکز فعال در حوزه اردواج و تحکیم بنیان خانواده بازدید کرد.

کد مطلب: ۲۳۸۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، قدرت الله شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در این بازدیدها با هدف بررسی نحوه وضعیت موجود، تابلوها، نوع خدمات، بررسی اسامی و مدارک مشاوران همکار، بررسی فعالیتهای مغایر با امر خدمات مشاوره ای و هم اندیشی جهت برگزاری دوره های آموزش قبل و بعد از ازدواج و خانواده از 3 مرکز وصال، معین کرج و روان کاوش بازدید به عمل آورد.
شمیرانی در حین بازدیدها در این خصوص اظهار داشت: در توافق نهایی وزارت ورزش و جوانان با سازمان نظام روانشناسی کشور پروانه های فعالیت روانشناسان و مشاوران باید از سوی نظام روانشناسی صادرشود.

وی افزود: در سال جدید تمام متقاضیان راه اندازی مراکز مشاوره باید کلاسهایی که معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی نموده است، اصول مشاوره همسر گزینی و آموزش همسران جوان را فرا می گیرند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ادامه داد: مراکز مشاوره دارای مجوز از سازمان نظام روانشناسی که قصد دارند در حوزه مشاوره ازدواج فعالیت کنند نیز باید این دوره های آموزشی را پشت سر بگذارند.

شمیرانی تاکید کرد: افرادی که در سامانه صدور مجوز مراکز مشاوره وزارت ورزش و جوانان ثبت نام کرده و مدارک خود را به صورت فیزیکی به آن مرجع ارائه نموده و مراحل را طی کرده اند، دیگر نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و مدارک آنها از وزارت ورزش و جوانان به نظام وانشناسی کشور ارسال می گردد.

وی در پایان تصریح کرد: کماکان بازدید دوره ای، تولید محتوا و آموزشهای لازم در زمینه مشاوره ازدواج برعهده وزارت ورزش و جوانان است و همکاری این دو نهاد بهتر و با تعامل بیشتری همراه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار