برگزاری دوره تربیت مدرس آموزش خانواده

خبرگزاری پانا:نحوه شرایط ثبت نام دوره تربیت مدرس آموزش خانواده شهر تهران اعلام شد.

کد مطلب: ۲۳۷۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، عطف به بخشنامه 82549/120 با توجه به نقش و اهمیت خانواده در ارتقا سطح آگاهی والدین دانش آموزان و تحكیم خانواده در زمینه تعلیم وتربیت فرزندان و به منظور توسعه و تقویت این امر مهم ، جهت تامین و تربیت مدرس آموزش خانواده مورد نیاز مناطق شهر تهران ، سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشاركتهای مردمی و خانواده اقدام به ثبت نام داوطلبان از میان فرهنگیان شهر تهران با شرایط ذیل می نماید .
1-مستخدم رسمی (آزمایشی ، قطعی ، پیمانی) شاغل در وزارت آموزش و پرورش یا اعضای هیات علمی رسمی یا پیمانی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی
2-دارا بودن مدرك كارشناسی ارشد یا معادل حوزوی
3-داشتن حداقل 30 سال سن
4-متاهل بودن( همسران شهدا مستثنی هستند)
5-برخورداری از سلامت جسم و روان و قدرت بیان
6-دارا بودن حسن شهرت و صلاحیت اجتماعی
گفتنی است مواد امتحانی آزمون مشتمل بر این موضوعات است : تحكیم و بنیان خانواده از دیدگاه اسلام ؛ روان شناسی ؛ اصول تربیت ؛ رفتارهای تربیتی در كودكان و نوجوانان ؛ خانوده متعادل .
تبصره : كلیه منابع آزمون از انتشارات انجمن اولیا و مربیان می باشد . داوطلبان برای تهیه كتب می توانند با تلفن :88958179 و یا به سایت:WWW.PAYVAND.MEDU.IRمراجعه نمایند .
همچنین آزمون راس ساعت 10 صبح جمعه 17 مرداد ماه 93 به طور همزمان در سراسر كشور انجام می شود . سوالات آزمون به صورت چهار گزینه ای می باشد . در این آزمون نمره منفی محاسبه نمی گردد. مهلت ثبت نام داوطلبان تا پایان وقت اداری 30 تیرماه می باشد .
شایان ذكر است سایر موارد از طریق سایت فوق به كلیه داوطلبان اعلام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار