باحضورفرماندارساوجبلاغ؛

جلسه بررسی مشکلات مترو هشتگرد برگزارشد

خبرگزاری پانا:فرماندارشهرستان ساوجبلاغ در جلسه بررسی مشکلات مترو که در سالن اجتمات فرمانداری با حضور شرکت های معارض در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد از صاحبان صنایع حریم مترو خواست شکیبایی کنند تا این طرح ملی در سال جاری به بهره برداری برسد.

کد مطلب: ۲۳۶۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابوالقاسم پالیزگیرفرماندار شهرستان ساوجبلاغ از صدور مجوز برای ساخت ایستگاه مترو در کنار شرکت ماموت خبر داد و گفت علاوه بر نقل و انتقال بیش از هزاران کارگر شرکت های منطقه به شهروندان شهر های گلسار و کوهسار نیز خدمات ارائه خواهد داد .

وی گفت : با راه اندازی متروپیش بینی می شود روزانه 75 هزار مسافر از شهرجدید هشتگرد به کلانشهر های تهران و کرج تردد نمایند و بار ترافیکی بزرگراه کرج هشتگرد نیز بصورت قابل توجه کاهش می یابد .

فرماندار ساوجبلاغ افزود: بسیاری از شرکت ها در حریم قطار برقی کرج ، هشتگرد همکاری خوبی را داشتند ولی متاسفانه شهرداریهای ما برای دیوارهای شرکت ها که برای اجرای مترو تخریب شده از طریق کمیسیون ماده 100به اخذ عوراض پرداخته است.

وی با قدر دانی از همکاری از شرکت های ماموت ، سها، آرد ستاره ،سوپا ، تکتا و... از آنان خواست روند همکاری خود را برای تکمیل این طرح ملی ادامه دهند و از شرکت مترو کرج هشتگرد خواست به تعهدات خود در قبال این شرکت ها اقدام نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار