استاندار فارس در جمع روحانیون شیراز:

نعمت ولایت فقیه را با زبان علمی و مناسب برای جامعه بیان کنیم

خبرگزاری پانا: دکتر احمدی گفت: تقویت اخلاق در جامعه باید مورد اهتمام قرار گیرد و نهاد روحانیت در این زمینه نقش برجسته ای بر عهده دارند.

کد مطلب: ۲۳۶۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی در دیدار با روحانیون شیراز كه با حضور آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: فقدان رهبری واحد در كشورهای همسایه موجب وقوع آشوب ها و بحران های شدیدی شده و این موضوع نشان دهنده اهمیت وجود رهبری آگاه و هوشمند در كشور است.
نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این كه ایران رنگین كمانی از اقوام و طوایف گوناگون است، خاطر نشان كرد: همه این قومیت ها و تفكرات، زیر سقف جمهوری اسلامی با یكدیگر همزیستی دارند و ریسمانی كه آن ها را به هم پیوند داده، ولایت فقیه است.
وی با اشاره به این كه با وجود توطئه های بسیار زیاد دشمنان، جمهوری اسلامی ایران محور آرامش منطقه به شمار می رود، گفت: بسیاری از كشورهای همسایه تكیه گاه خود را جمهوری اسلامی ایران قرار داده اند كه باید این نعمت بزرگ را قدر بدانیم.
استاندار فارس با اشاره به فرازهایی از دعای افتتاح در شب های ماه رمضان و آرزوی مسلمانان برای دست یابی به دولت كریمه ای كه مومنین را عزیز و منافقین را ذلیل كند، اظهار داشت: با وجود حكومت دو هزار و 500 ساله طاغوت در كشور، توانستیم نظامی را برپا كنیم كه در راس آن مرجعیت قرار دارد و شایسته است به دلیل این نعمت بزرگ، خداوند را شكر گذاری كنیم.
دكتر احمدی با بیان این كه اخلاق گمشده دنیای امروز و هدف اصلی از بعثت پیامبر اسلام(ص) بوده است، افزود: تقویت اخلاق در جامعه باید مورد اهتمام قرار گیرد و نهاد روحانیت در این زمینه نقش برجسته ای بر عهده دارند.

نماینده عالی دولت در استان فارس در بخش پایانی سخنان خود با تاكید بر وجود ظرفیت های فراوان استان در زمینه های گوناگون، عنوان كرد : معادن غنی و قابلیت های پزشكی و درمانی فارس در سطح كشور بی نظیر است و می تواند دستمایه رشد و پیشرفت استان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار