حجت الاسلام حسین تکمیلی:

باید شاکر نعمت های سلامت، امنیت و ولایت باشیم

شیروان(پانا)- امام جمعه شهرستان شیروان در دیدار مردمی با نمازگزاران، بسیجیان پایگاه مقاومت، هیئت امناء های مرکز نیکوکاری و مسجد امام سجاد(ع) شهرستان شیروان گفت: با توجه به روایات ائمه اطهار(ع)، قناعت یک گنجی است که هیچ وقت تمام نمی شود و یکی از دلایلی که در زندگی همیشه غُر می زنیم این است که قناعت نداریم.

کد مطلب: ۱۰۲۶۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد
باید شاکر نعمت های سلامت، امنیت و ولایت باشیم

وی با بیان داستان تشرف حاج اسماعیل نمازی و متوسل شدن ایشان به امام زمان(عج) در سفر زیارتی حج افزود: ایران خانه امید اهل بیت(ع) است و عنایت ویژه آنان نیز به ایران و انقلاب اسلامی است و خود این ها ایران را حفظ خواهند نمود و خدا را شاکریم که در ایران زندگی می کنیم.

تکمیلی با اشاره به ورود ویروس کرونا به ایران اظهار داشت: برای مقابله با این بیماری، باید بهداشت فردی و محیطی خود را رعایت نماییم تا ان شاء الله این ویروس مهار و از بین برود.

معاون طرح هجرت شهرستان شیروان نیز در این دیدار با تبریک فرارسیدن ماه رجب به همه شیفتگان و دوست داران اهل بیت(ع)گفت: ماه رجب، ماه خداست و باید از تمام فرصت های این ماه به نحو نیکویی استفاده نمود.

حجت الاسلام حسینعلی قنبرزاده توسعه فضای فرهنگی و مذهبی مسجد توسط خیرین عزیز، برگزاری نمازهای جماعت و بیان مسائل شرعی، اخلاقی، سیاسی و اجتماعی توسط روحانیون محترم، برگزاری مجالس دعا و مناسبت های ملی و مذهبی، استفاده از ظرفیت های جوانان و مشورت پیشکسوتان، برگزاری کلاس های روخوانی، ترتیل و حفظ، اجرای طرح شهید بهنام محمدی و ... به عنوان فعالیت های انجام گرفته و در دست اقدام در این مسجد بیان نمود.

مدیر عامل مرکز نیکوکاری محله جنت نیز در جمع هیئت امنای مسجد امام سجاد(ع) در رابطه با تعامل، همفکری و همکاری تمامی تشکل های واقع در این مسجد با یکدیگر در جهت خدمت رسانی به اهالی محل سخن گفت و اظهار کرد: در این مسجد اعضای محترم هیئت امناهای مسجد امام سجاد(ع) و مرکز نیکوکاری محله جنت، کانون فرهنگی مسجد، پایگاه مقاومت بسیج و ... تمامی برنامه های ملی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را در طول سال با لطف و صفا و صمیمیت و با مشارکت یکدیگر انجام می دهند.

غلامرضا مکرمی با بیان تقدیر و تشکر از تمامی نیکوکاران افزود: همه خیرین عزیز می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را شامل هدایا، نذورات و... جهت اهداء به نیازمندان محله به دفتر مرکز نیکوکاری محله جنت واقع در جنب مسجد امام سجاد (ع) شهرستان شیروان تحویل نمایند.

خبرنگار ام البنین ملاعلی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار